spot_img
4.6 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 20, 2024
Altele
    AcasăActualitateCJ Gorj va reabilita o porțiune din DJ 672 C de la...

    CJ Gorj va reabilita o porțiune din DJ 672 C de la Runcu

    Proiectul „Reabilitare drum județean 672C, km 10+200 – km 14+700, Comuna Runcu” a fost aprobat de consilierii județeni la ultima ședință a Consiliului Județean Gorj.

    drum-4Valoarea totală a investiţiei este de 7.791,983 mii lei (inclusiv T.V.A.), din care construcții + montaj reprezintă 6.867,712 mii lei (inclusiv T.V.A.), iar durata de execuție este de 15 luni. Sectorul de drum proiectat este de fapt un sector al drumului județean 672C, propus a fi reabilitat pe o lungime de 4,5 km, cuprins între km 10+200 – km 18+920, sector ce face legătura între drumul național 67D și Primăria comunei Runcu. Drumul trece de-a lungul satelor Răchiți și Runcu.

    „În scopul aducerii sectorului de drum județean 672C, km 10+200 – km 14+700 într-o stare tehnică corespunzătoare impusă prin normativele tehnice în vigoare, sunt necesare măsuri de intervenție privind siguranța circulației rutiere, precum: refacere parte carosabilă (lucrări de infrastructură și suprastructură), realizare dispozitive de scurgere a apelor (șanțuri de pământ, șanțuri dalate, podețe transversale, accese la proprietăți etc.), semnalizarea verticală (stâlpi, indicatoare rutiere, borne km), semnalizare transversală (marcaje longitudinale și transversale), siguranța circulației (parapeți de protecție) etc”, scrie în HCJ.

    Drum public

    Sectorul de drum județean supus reabilitării se află în administrarea CJ Gorj, îndeplinind funcția de drum public și are o lungime de 4,5 km. Obiectivele propuse prin executarea lucrărilor de reabilitare a sectorului de drum județean 672C, km 10+200 – km 14+700 sunt: – stabilirea axei proiectate astfel încât să se folosească, într-o măsură cât mai mare, traseul existent; – asigurarea unei viteze proiectare de 50 km/h; – reabilitarea sistemului rutier prin realizarea unei structuri rutiere, care să răspundă necesităţii traficului actual şi de perspectivă; – realizarea unei structuri rutiere ce are în componenţă materiale preponderente în zona de amplasament a lucrării; – asigurarea scurgerii apelor pluviale în condiţii optime; – asigurarea continuităţii, respectiv descărcării dispozitivelor de colectare şi scurgere a apelor de suprafaţă prin podeţele existente şi proiectate; – asigurarea acceselor la proprietăți; – amenajarea intersecţiilor cu străzile şi drumurile laterale; – realizarea elementelor privind siguranţa circulaţiei. Structura rutieră existentă prezintă o serie de degradări specifice îmbrăcăminților bituminoase, impunându-se reabilitarea.

    Te-ar mai putea interesa

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: