spot_img
10.9 C
Târgu Jiu
joi, aprilie 18, 2024
Altele
    AcasăActualitateDeficit de personal și bani puțini la AJOFM Gorj! „Au salarii mai...

    Deficit de personal și bani puțini la AJOFM Gorj! „Au salarii mai mici decât femeia de serviciu a unei primării!”

    De ani de zile, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj se confruntă cu o nerezolvată criză de personal. În prezent, în această instituție lucrează 39 de persoane, deși ar trebui să fie un număr aproape dublu. Un alt lucru care îi nemulțumește pe angajații de la Șomaj este valoarea salariului lunar. Unii dintre ei primesc mai puțini bani ca femeia de serviciu a unei primării.

    Reprezentanții Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Gorj se plâng de volumul mare de muncă raportat la numărul de angajați ai instituției. În urmă cu 10 ani, la AJOFM Gorj lucrau aproape 70 de persoane, iar acum sunt doar 39 de angajați. În afară de deficitul de personal, angajații ridică și problema salariilor, care sunt foarte mici în comparație cu cele din alte instituții de stat. „Salariile sunt foarte mici. Am colegi care au responsabilitate foarte mare și au salariul mai mic decât al unei femei de serviciu de la o primărie! Ce pot să spun mai mult!? Cât despre numărul de angajați, suntem puțini. Eram cândva 69 angajați-funcționari, în timp, o dată cu problemele de la Casa de Pensii au fost transferați acolo 10 colegi, apoi alți 10 la Prestații Sociale iar în 2010 s-au făcut concedieri și au plecat 10 colegi. Am rămas 39 în total acum și desfășurăm activități duble. Asta este. Trebuie făcut ceva. La întâlnirea cu Comisia Europeană am ridicat această problemă. Am cerut să ne mărească organigrama, să ne mai dea posturi, căci facem cu greu față”, a afirmat Romeo Chiriac, directorul AJOFM Gorj.

    Rezolvarea ce nu apare

    Romeo Chiriac, șeful AJOFM Gorj, spune că de-a lungul anilor s-a făcut tot posibilul ca beneficiarii să nu aibă de suferit. Problema deficitului de personal a fost ridicată chiar și la întâlnirea cu reprezentanții Comisiei Europene. „Vorbim despre ridicarea standardelor de calitate, dar este greu când nu ai oameni. Îți intră dimineața 100 de persoane, cum să te împarți… În Germania, un angajat vede toată ziua șapte persoane bneficiare ale serviciilor. Până în prezent, am reușit să rezolvăm toate problemele. La mine ușa este deschisă tot timpul, nu am program de audiențe. Încercăm să rezolvăm tot. Avem concedii neefectuate, totul din dorința de a ajuta oamenii, șomerii. Am făcut eforturi și cu punctul de lucru Motru, am colegi care s-au deplasat acolo, pentru a nu pune oamenii pe drumuri pentru o viză sau pentru o adeverință. Este foarte greu!”, a spus Romeo Chiriac, directorul AJOFM Gorj.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: