Telefonul pus la dispoziţia cetăţenilor de către Primăria Târgu-Jiu a sunat de peste 200 de ori de la începutul lunii octombrie. Cele mai des întâlnite probleme aduse în atenţia autorităţilor se leagă de iluminatul public, canalizări înfundate, dar şi reabilitarea străzilor.
Nu mai puţin de 200 de sesizări au fost înregistrate prin „Telefonul Cetăţeanului” în doar o aproximativ o lună. Problemele cu care s-au confruntat cetăţenii municipiului Târgu-Jiu sunt multiple, dar cele mai multe vizează Serviciul de Gospodărire Comunală. „La Telefonul Cetăţeanului 984 au fost înregistrate de la începutul lunii octombrie şi până în prezent 219 sesizări. Cele mai multe se referă la iluminatul public, becuri arse sau refacerea străzilor în urma lucrărilor de apă şi canalizare. Noi încercăm să răspundem prompt tuturor sesizărilor primite de la cetăţeni şi să le ducem la îndeplinire cât mai repede posibil”, a declarat Lavinia Truşcă, purtător de cuvânt al Primăriei Târgu-Jiu. Reprezentanţii primăriei dau asigurări că fac tot posibilul să rezolve în timp util problemele privind administraţia publică sesizate de târgujieni.