spot_img
4.6 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 20, 2024
Altele
    AcasăEvenimentCJPC Gorj a soluționat favorabil 10 reclamații și a dat o amendă...

    CJPC Gorj a soluționat favorabil 10 reclamații și a dat o amendă de 2000 de lei

    Zeci de reclamații de la consumatorii gorjeni au ajuns pe masa comisarilor de la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Gorj, în cele aproape două luni de la începerea anului. Numai în luna ianuarie din cele 22 de reclamații depuse la instituție,10 au fost soluționate favorabil. Cele mai multe nemulțumiri au fost generate de servicii financiare precare, dar nu a fost singurul sector cu probleme. Pentru abaterile constatate la un service auto, operatorului economic respectiv i s-a aplicat o amendă de 2000 de lei.

    Comisarii C.J.P.C. Gorj au cercetat şi soluţionat un număr de 14 reclamaţii, iar alte 8 sesizări sunt în curs de soluționare. Componente IT defecte, servicii bancare, dar și de furnizare utilităţi care lasă de dorit, și nu în ultimul rând nerespectarea contractelor de telecomunicații, s-au aflat printre aspectele reclamate. Nu au lipsit măsurile de remediere în favoarea consumatorilor la produse cu deficiențe, dar nici amenzile nu au fost omise. Un operator economic din sectorul auto a încasat o amendă pentru abaterile constatate de câteva mii de lei. ,,Comisarii C.J.P.C. Gorj au cercetat şi soluţionat un număr de 14 reclamații din care un număr de 10 reclamații au fost constatate întemeiate, la această dată un număr de 8 reclamații fiind în curs de soluționare. Printre aspectele reclamate au fost servicii şi produse financiare, tablete şi telefoane mobile defecte în termen de garanţie, acumulatori auto şi operaţiuni de service auto, componente IT defecte în termen de garanție și nu în ultimul rând, nerespectarea contractelor de telecomunicaţii ( facturare incorectă, solicitare plată taxa reziliere). Au fost dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficiențe în valoare totală de 8.953 lei, precum şi sancţionarea pentru abaterile constatate a unui operator economic cu amendă contravențională în valoare de 2.000 lei”, a declarat Mădălin Giurcău, comisar șef adjunct CJPC Gorj.

    De asemenea, un număr de două reclamaţii primate la CJPC au fost redirecţionate spre competenţa cercetare și soluţionare, dat fiind că aspectele sesizate de către consumatori priveau activitatea unor operatori economici din alte județe. În luna februarie, numărul sesizărilor pe care consumatorii gorjeni le-au înaintat la CJPC Gorj pentru verificare a ajuns la 16. Acestea sunt în curs de soluționare.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: