spot_img
5.7 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 26, 2024
Altele
    AcasăActualitate35 de miliarde pentru Spitalul Târgu-Jiu

    35 de miliarde pentru Spitalul Târgu-Jiu

    Aproximativ 35 de miliarde de lei sunt promise să ajungă la Târgu-Jiu, de la ministerul Sănătăţii, pentru îmbunătăţirea actului medical de la Spitalul Judeţean de Urgenţă. În opinia autorităţilor, acest lucru se va face prin înfiinţarea de noi secţii, dar şi trimiterea medicilor la specializări. Toate acestea, pentru ca acreditarea unităţii medicale să fie realizată.

    Discuţiile de marţi purtate de şeful judeţului, Ion Călinoiu, dar şi managerul interimar al Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, Tiberiu Tătaru, cu ministrul Sănătăţii, Nicolae Bănicioiu, au adus o urmă de speranţă în ceea ce priveşte starea unităţii medicale. Modernizarea lifturilor, extinderea sau modernizarea dispensarului TBC, a staţiei de sterilizare, precum şi ridicarea indicatorilor de performanţă a secţiei de Cardiologie a spitalului, până la sfârşitul acestui an, au constituit, marţi, câteva dintre obiectivele managerului Spitalului Judeţean Târgu-Jiu, dar şi ale preşedintelui Consiliului Judeţean Gorj, instituţie în subordinea căreia se află unitatea spitalicească şi şeful CJAS Gorj. Astfel, Ion Călinoiu a solicitat din nou fonduri. „Deja am obţinut fondurile pentru modernizarea lifturilor, pentru extinderea sau modernizarea dispensarului TBC, staţia de sterilizare. Am primit circa 35 de miliarde pentru aceste investiţii. Am obţinut, de asemenea, aprobarea să intrăm în programul naţional de reabilitare de ridicare a indicatorilor de performanţă ai secţiei de Cardiologie şi trimitem medici tineri pentru specializare, încât să putem să extindem secţia cu intervenţii pe parte de cardiologie prin aplicarea stenturilor. Deja cred că, până la sfârşitul anului, vom rezolva acest lucru. Avem în vedere înfiinţarea unei noi secţii de Nefrologie. Avem specialistul”, a menţionat preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu.

    Se deblochează posturi?

    De asemenea, deblocarea de posturi la Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este absolut necesară pentru activitatea instituţiei medicale, motiv pentru care acest lucru a fost prezentat, marţi, ministrului Sănătăţii. Schimbarea Comitetului Director, zilele trecute, are ca scop obţinerea acreditării Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, acreditare mult aşteptată. Entitatea medicală riscă să nu fie acrediată de Comisia Naţională de Acreditare a Spitalelor şi să-şi piardă identitatea, din cauza neîndeplinirii celor 2.700 de indicatori. „Obiectivul principal, atât al meu cât şi al actualei conduceri trebuie să fie acelaşi, şi anume obţinerea acreditării. În urma acestor discuţii, suntem optimişti că, în viitorul apropiat, sper eu, şi aceste lucruri să se materializeze, anul acesta, cred că vom avea parte de ceva investiţii astfel încât activitatea Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu să fie îmbunătăţită. Mă refer aici inclusiv la partea de circuite funcţionale, cât şi la nivel de investiţii în infrastructură, dar şi în ceea ce priveşte resursa umană care sper să deţină un capitol important în ceea ce priveşte decizia Ministerului Sănătăţii astfel încât să deblocheze o parte din posturi şi să le şi bugeteze”, a declarat Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu. Preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu, a mai dat asigurări că şi Spitalul de la Bumbeşti Jiu va funcţiona în continuare. CJAS Gorj urmează să semneze contractul cadru cu spitalul de la Bumbeşti Jiu, dar şi cu cel de la Târgu-Jiu.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: