spot_img
22.4 C
Târgu Jiu
vineri, martie 29, 2024
Altele
    AcasăActualitate5 motive pentru care compania ta are nevoie de optimizare SEO

    5 motive pentru care compania ta are nevoie de optimizare SEO

    Ai un business online si vrei sa te remarci pe aceasta piata? Optimizarea SEO trebuie sa faca parte din strategia ta de marketing. Daca esti la inceput de drum si inca nu cunosti foarte multe informatii despre acest domeniu, citeste acest articol. Aici ti se vor dezvalui motivele pentru care este important sa investesti in servicii de optimizare SEO.

    Statisticile SEO

    Milioane de site-uri sunt lansate in fiecare zi, dar doar cateva dintre acestea isi ating scopurile. Daca site-ul tau nu listeaza cat mai bine in paginile cu rezultate Google, nu exista nicio sansa ca audienta pe care o targetezi sa te gaseasca. Studiile arata ca 75% dintre utilizatorii de Internet iau in considerare doar site-urile aflate pe prima pagina de rezultate. Daca site-ul tau nu se afla pe aceasta pagina, pentru acesti 75% dintre oameni site-ul tau nu exista.

    De asemenea, statisticile arata ca 70-80% dintre utilizatori ignora reclamele si isi canalizeaza atentia asupra rezultatelor organice. Acesta este unul dintre motivele pentru care trebuie sa investesti in servicii de optimizare SEO. S-a demonstrat ca traficul creste cu pana la 300% mai mult in cazul unui site bine optimizat, comparativ cu un domeniu care foloseste oricare alte instrumente de marketing.

    De ce este importanta optimizarea SEO pentru business-ul tau?

    In functie de profilul business-ului tau, optimizarea SEO iti permite sa directionezi catre site un trafic care sa fie interesat de produsele sau serviciile tale. Acest lucru se poate realiza doar daca ocupi o pozitie de top in SERP (search engine results pages). Iata de ce trebuie sa investesti in SEO indiferent de marimea firmei tale.

    Vizibilitate a brandului

    In ziua de azi exista competitie pe orice piata, asa ca este important ca brandul tau sa fie vizibil si usor de recunoscut. Investind in optimizare SEO, poti sa directionezi catre site-ul tau un trafic de calitate, iar cu timpul vei deveni un brand de incredere datorita vizibilitatii tale. Cand un utilizator realizeaza o cautare online, se asteapta sa te gaseasca in prima pagina de rezultate folosind un anumit cuvant cheie. In cazul in care nu vei fi gasit, isi va pierde increderea in brandul tau.

    Trafic de calitate mai mare

    Intr-adevar, un trafic mai mare nu este echivalentul unei rate de conversii mai mari. Cu toate acestea, daca ai o pozitie de top, cu timpul vei ajunge sa ai si o rata de conversie mai buna. Daca ai o strategie de optimizare SEO de calitate, va fi mult mai usor sa atragi un trafic relevant, iar acest lucru iti va aduce vanzari.

    Un ROI impresionant

    Intr-adevar, noile strategii de marketing sunt scumpe. Daca ai un business la inceput de drum, iti va fi complicat sa concurezi cu un brand puternic care dispune de un buget pe care il dedica cresterii vizibilitatii si traficului. Cu toate acestea, marketingul online s-a schimbat datorita tool-urilor care sunt mai usor de implementat. De exemplu, videoclipurile sunt mult mai usor de produs si de lansat in ziua de azi. Majoritatea tehnicilor SEO nu necesita un buget mare si nu exista nicio mirare ca firmele mici au acum sansa sa concureze cu marile branduri.

    Google Analytics pentru o perspectiva mai buna

    Marketingul modern s-a schimbat, iar utilizarea datelor in marketing influenteaza succesul strategiei implementate. De exemplu, marketingul pe Facebook poate parea o idee foarte buna pentru orice business. Cu toate acestea, Google Analytics iti poate indica faptul ca audienta targetata de tine nu foloseste aceasta retea de socializare, ci prefera Instagramul. Strategia de optimizare SEO ar trebui sa fie ghidata de astfel de date pentru a obtine cele mai bune rezultate.

    Consolidarea increderii

    In momentul in care iti construiesti prezenta in online, transmiti un mesaj subtil potentialilor tai consumatori. Site-ul tau poate fi folosit pentru a educa sau convinge cumparatorii ca serviciile sau produsele tale sunt valoroase.

    Cand un utilizator isi doreste sa gaseasca un brand de incredere de pe o anumita piata, acesta va folosi un motor de cautare. Daca nu ai o pozitie de top, acesta va avea retineri in ceea ce priveste credibilitatea business-ului tau. Acesta este motivul pentru care foarte multe business-uri mici au reusit sa construiasca site-uri credibile, atragand consumatori moderni.

    Te-ar mai putea interesa

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: