spot_img
10.6 C
Târgu Jiu
vineri, martie 29, 2024
Altele
    AcasăActualitateAnchetă internă la Kaufland în cazul bărbatului umilit de angajaţii supermarketului

    Anchetă internă la Kaufland în cazul bărbatului umilit de angajaţii supermarketului

    Supermarketul Kaufland o solicitat un drept la replică în urma articolului apărut săptămâna trecută în cotidianul nostru, referitor la bărbatul de 46 de ani, din comuna Arcani. Vasile Popescu s-a adresat redacţiei noastre considerându-se neîndreptăţit de către una din angajatele Kaufland, care l-a acuzat că a furat anumite produse, punându-l într-o situaţie umilitoare mai ales că este o persoană cu dizabilităţi. În replică, reprezentanţii supermarketului Kaufland susţin că regretă acest eveniment, dar că nu a fost vorba de o percheziţie a clientului. Cu toate acestea, conducerea supermarketului susţine că bărbatul va primi scuze din partea directorului magazinului.

    vasile-popescuÎn urma acestui incident reprezentanţii supermarketului Kaufland au demarat o anchetă internă, iar după verificările efectuate pe camerele de luat vederi montate în magazin, aceştia susţin că agentul de pază nu l-a perchiziţionat pe bărbatul care se afla în faţa caselor de marcat, ci doar i-a solicitat să prezinte bonul fiscal. „În urma verificărilor filmărilor din magazin, se poate observa că, într-adevăr, în data de 01.03.2016, clientul a venit cu două produse la casa de marcat numărul 14, pe care le-a achitat și apoi și a așteptat o cunoștință în culoarul din fața caselor. Agentul de pază a abordat clientul într-un mod amabil, la solicitarea casierei de la casa numărul 15, și l-a rugat respectuos să-i prezinte bonul de casă. După verificarea bonului de casă, agentul de pază a încheiat conversația cu scuzele de rigoare, neavând loc nicio discuție în contradictoriu și în niciun caz percheziția clientului”, susţin reprezentanţii Kaufland.

    Conducerea magazinului doreşte să îşi ceară scuze

    Totodată, conducerea magazinului şi-a arătat disponibilitatea de a-şi cere scuze pentru neplăcerea creată bărbatului cu dizabilităţi. De asemenea, reprezentanţii Kaufland au anunţat că vor lua măsuri în cazul în care se va dovedi că angajaţii nu au procedat corect în acest caz. „Deoarece amabilitatea este unul dintre principiile de bază ale companiei, situaţia a fost transmisă în atenţia conducerii magazinului, a directorului regional de vânzări şi a departamentului responsabil de colaborarea cu firma de pază pentru verificări şi luare de măsuri. În plus, pentru că relaţia cu clienţii noștri este importantă pentru noi şi pentru că ne dorim ca aceștia să aibă o experiență plăcută la cumpărături, directorul de magazin își manifestă disponibilitatea pentru a-şi prezenta personal scuzele pentru disconfortul creat domnului Vasile Popescu. Directorul magazinului poate fi contactat prin intermediul Biroului de Informaţii din magazin. Kaufland România regretă acest incident și rămâne în continuare deschisă pentru clarificarea nelămuririlor şi sesizărilor clienților săi, având convingerea că încrederea nu se poate clădi decât printr-o atitudine corectă pe termen lung”, se arată în comunicatul Kaufland.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: