Acasa / Actualitate / Angajări la Consiliul Județean Gorj și Primăria Turceni

Angajări la Consiliul Județean Gorj și Primăria Turceni

Consiliul Județean Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacantă, de consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Achiziții Publice și Disciplină Contractuală, Serviciul Achiziții Publice și Relații Contractuale, Direcția Tehnico-Economică, Dezvoltare Regională și Relații Externe. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de articolul 49, alineatul 1 din Hotărârea Guvernului Nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului. Examenul scris se va susține pe 21 ianuarie 2015, ora 10:00, iar pe 23 ianuarie 2015 va avea loc proba interviului. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliul Județean Gorj, din strada Victoriei, Nr. 2-4, camerele 251 și 241, Târgu-Jiu sau la telefon 0253/212.016.

Totodată, Primăria Orașului Turceni organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de referent, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Direcției Asistență Socială și Administrație Publică – Compartiment Asistență și Protecție Socială și Autoritate Tutelară din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Data limită pentru depunerea dosarelor este 7 ianuarie 2015, ora 15:30. Pe 21 ianuarie 2015, ora 10.00 va avea loc proba scrisă, iar pe 23 ianuarie 2015, ora 12.00 va fi susținută proba interviului.

Scrie un commentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*