O parte dintre angajaţii Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj sunt trimişi la cursuri periodic pentru a se instrui în legătură cu implementarea dosarului electronic. Aşa se face că până la toamnă, angajaţii amintiţi trebuie să fie puşi la curent cu folosirea acestui program.
Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Gorj trimite periodic la cursuri o mare parte a angajaţilor din subordine pentru a urma cursurile de instruire în ceea ce priveşte implementarea dosarului electronic. Aceste cursuri trebuiesc urmate până în toamnă, iar implementarea acestui proiect va înlocui fişa tradiţională. Dosarul electronic are ca scop stocarea tuturor informaţiilor despre pacient, ce vor putea fi accesate ori de câte ori va fi nevoie, de orice unitate farmaceutică sau spital. Acest sistem electronic va funcţiona doar cu cardul de sănătate care va fi distribuit tuturor asiguraţilor. „În fiecare săptămână, câte un angajat pleacă la Bucureşti pentru a fi instruit, iar după ce se va finaliza instruirea se va trece la perioada de implementare a acestui program. Cursurile se vor încheia undeva în luna septembrie, iar spre sfârşitul anului vom avea rezultate vizibile”, a declarat Daniel Bondoc, şeful Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Gorj. Valoarea contractului pentru acest proiect depăşeşte valoarea de 1,3 milioane de lei, banii provenind din fonduri europene.