Acasa / Actualitate / Barieră și cartelă la Parcarea de la Rodna din Târgu-Jiu

Barieră și cartelă la Parcarea de la Rodna din Târgu-Jiu

Din data de 16 decembrie parcarea de la Rodna va în administrarea Primăriei Târgu Jiu, după ce contractul de concesiune încheiat cu firma Rodna va expira. Obiectivul primarului Marcel Romanescu este de a uni această parcare cu cea de la Super 2000.

În ultimii 20 de ani, parcarea de la Rodna a fost administrată de o societate privată iar începând cu 16 decembrie, expiră contractul. Întregul an, au avut loc discuții între cele două tabere care susțin fie ca parcarea să fi administrată, în continuare, de un privat, fie să revină în administrarea municipalității.
”În data de 16 decembrie preluăm parcarea, în momntul de față direcția tehnică a primăriei este în discuții avansate cu mai multe societăți care ar putea să ne asigure compontele pentru dotarea acestei parcări, este vorba de parcare pe bază de barieră și de tichet, însă până pe data de 16 decembrie nu putem face nimic pentru că parcarea este în administrarea altei societăți. Până pe data de 16 decembrie noi va trebui să avem clarificate toate aspectele, iar după această dată vom demara toată procedura pentru ca atunci când cetățeanul vine apasă pe buton i-a dat tichetul și merge ulterior și achită suma corespunzătoare”, a precizat Marcle Romanescu.

Consilierii municipali au aprobat angajarea, pe o perioadă determinată de 6 luni, a 5 persoane la Direcția de Patrimoniu, pentru a se ocupa de Parcarea Rodna, începând din luna decembrie. Primarul își dorește unirea celor două parcări din zona Pieței Centrale care să aibă două intrări din Bulevardul Brâncuși.

”Există ca soluție și crearea unei singure parcări prin unirea celor două parcări cea de la Super 2000 și cea de la Rodna cu două potențiale intrări de pe Bulevardul Brâncuși, cea existentă acum la Rodna și o intrare, pe care am prevăzut-o și avem în proiectul finalizat, dinspre Super 2000 și cu ieșire în altă zonă. Ne gâdim la acesată posibilitate pentru viitor. Pe moment, am avut nevoie de acei 5 angajați, pentru a putea face trecere de la perioada în care se plătește cu numerar, ca până acum, la acest sistem electronic de monitorizare a parcărilor din zona centrală” a mai precizat primarul.

Scrie un commentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*