spot_img
15.7 C
Târgu Jiu
vineri, martie 29, 2024
Altele
    AcasăActualitate„Caravana Google”, la Târgu-Jiu!

    „Caravana Google”, la Târgu-Jiu!

    „ Caravana Google” ajunge joi şi la Târgu-Jiu! În cadrul acestui eveniment, atât autorităţile publice locale şi centrale, cât şi reprezentanţii turismului şi ONG- urilor din Gorj vor trebui să răspundă „prezent” iniţiativei de a cunoaşte metode noi de promovare tradiţională şi turistică a Gorjului. Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Turism, prezenţi ieri la Târgu-Jiu, au tras un semnal de alarmă cu privire la faptul că, la nivelul judeţului Gorj, există dezinteres pe latura promovării în mediul digital al valorii tradiţionale şi turistice a zonei noastre.

    turism-raluca-anghelPentru că numărul turiştilor care petrec mai mult timp în Gorj are un impact puternic asupra dezvoltării economico-sociale a judeţului nostru, compania Google, împreună cu Autoritatea Naţională pentru Turism va desfăşura, joi, Caravana Google. Aceste acţiuni se desfăşoară în mai multe judeţe cu potenţial turistic din România, printre care şi Gorjul. Scopul evenimentul este de a stabili un management clar al destinaţiilor atât offline, aşa cum s-a realizat până acum, cât şi online. „Caravana pe care Autoritatea Naţională pentru Turism o realizează în 8 oraşe din România şi anume: Bucureşti, Cluj, Suceava, Târgu-Jiu, Brăila, Constanţa, este o caravană pe care Autoritatea Naţională pentru Turism o face pentru a promova ideea de management al destinaţiilor şi o face împreună cu Google România. Este una dintre primele campanii pe care compania internaţională Google o creditează în România”, a declarat Raluca Anghel, director în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Turism din România.

    Promovarea turistică este una dintre cheile dezvoltării din zona Gorjului. De aceea, programul „Caravana Google” îşi propune să înveţe atât ONG- urile, cât şi companiile şi autorităţile centrale şi locale să folosească era digitală. Practic, lipsa din mediul virtual atrage după sine lipsa turiştilor. „Este foarte importantă era digitală. În era facebook-ului, a instagramului şi a reţelelor sociale este foarte important să fim acolo, prezenţi. Practic, dacă lipsim din acest mediu virtual, practic lipsim din acest context care este favorabil şi poate să atragă turişti, dar şi profit pentru România”, a precizat Raluca Anghel. În acest an, Timişoara a câştigat titlul de capitală culturală. Problema cu care Gorjul se confruntă, din punct de vedere al turismului, este faptul că vizitatorii vin şi pleacă destul de repede din zonă.

    Articolul precedent
    Articolul următor
    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: