spot_img
15 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 20, 2024
Altele
    AcasăActualitateConducerea CJAS Gorj se plânge de numărul scăzut al angajaților din instituție

    Conducerea CJAS Gorj se plânge de numărul scăzut al angajaților din instituție

    La ultima ședință de Colegiu Prefectural conducerea Casei Județene de Asigurări de Sănătate Gorj a prezentat situația unității. Amalia Făgaș a punctat faptul că numărul mic de angajați face ca instituția să nu obţină rezultatele dorite în activitatea desfășurată.

    “Principalele dificultati intampinate in realizarea oiectivelor in anul 2021 au fost: existenta unor structuri deficitare din punct de vedere al numarului de personal. Pana la data de 31.07.2021, Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Gorj a functionat cu un numar de 40 de posturi ocupate si 13 posturi vacante, iar la data de 01.08.2021 s-a vacantat un post/functie publica de executie, functionand cu un numar de 39 de posturi si 14 posturi vacante. Acest lucru a determinat redistribuirea de sarcini, atribuţii, responsabilităţi, rezultate din normele interne de funcţionare, către alţi salariaţi şi implicit un volum de muncă suplimentar necesar a fi desfăşurat de către aceştia, existând astfel riscul ca nu întotdeauna să fie obţinute rezultatele dorite.

    -neefectuarea de cursuri de formare profesională de catre personal, din lipsa alocarii de fonduri in acest sens;

    -apariţia cu întârziere a normelor sau metodologiilor de aplicare a unor legi;

    – tratarea de catre furnizori a multor prevederi legale ca fiind doar un act birocratic, greu de insusit, iar implementarea masurilor lasate ca urmare a nerespectatii conditiilor din contract se face cu greutate.

    Pentru perioada urmatoare se vor avea in vedere urmatoarele masuri de imbunatatire a activitatii Casei de Asigurari de Sanatate Gorj: identificarea nevoilor reale de servicii medicale la nivelul judetului si realizarea unei accesibilitati optime a populatiei;  reducerea birocratiei in sistemul de asigurari sociale de sanatate prin utilizarea la maxim a infrastructurii informatice si eliminarea redundantelor documentelor gestionate; asigurarea echilibrului bugetar şi întărirea disciplinei financiare şi contractuale la nivel local; monitorizarea derulării contractelor cu furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, cu respectarea prevederilor legale în vigoare și  recuperarea creantelor constatate prin actiunile de control”,a transmis director-general CJAS Gorj, Amalia Făgaş.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: