„La stat este uşor să stai şi să iei banii degeaba”

0
19

Vicepreşedintele PDL, Elena Udrea le recomandă şefilor de deconcetrate, celor care nu-şi fac treaba „să-şi caute de lucru în sectorul privat”. Declaraţiile lui Elena Udrea vin în condiţiile în care de mai bine de o lună de zile, filiala Gorj a PDL se află într-o permanentă evaluare a directorilor de la instituţiile susţinute politic.

Întrebată cum îi cataloghează pe acei directori de deconcentrate, care s-au remarcat prin lipsă de transparenţă, vicepreşedintele PDL Elena Udrea nu a fost deloc surprinsă de întrebare, cu atât mai mult cu cât „sunt suficiente exemple la nivel local şi central”. Astfel, Elena Udrea consideră că „toţi iau funcţiile astea plătite din banii publici ca pe nişte sinecuri. Cred că ar trebuie să-şi caute de lucru în privat să vadă dacă sunt în stare să lucreze, că la stat este uşor să stai şi să iei banii pe degeaba”.

Daviţoiu: „directorii trebuie să aibă activitate vizibilă”

De mai bine de o lună de zile, conducerea PDL Gorj a trecut la evaluarea managerilor de la deconcentratele susţinute politic de partid. O primă persoană, aflată pe lista schimbărilor a fost inspectorul general şcolar de la Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj, Iustin Paralescu, numai că discuţiile purtate în BPJ au dus la amânarea decizie. Preşedintele PDL Târgu-Jiu, Nicolae Daviţoiu a precizat că „am renunţat la schimbarea domnului Paralescu din funcţie, pentru că dânsul s-a angajat că va remedia greşelile imputate”. De altfel, conducerea PDL Gorj a precizat, în cadrul conferinţei de presă, că o condiţie a menţinerii în funcţie a directorilor PDL este ca aceştia să aibă cel puţin două apartiţii televizate pe lună „o dată sau de două ori /lună, aceştia trebuie să explice măsurile luate de Guvern”, a mai explicat Daviţoiu. Chiar şi primvicepreşedintele Severus Militaru a avut o intervenţie fermă la ultima şedinţă BPJ, prin care a explicat că activitatea directorilor trebuie să fie vizibilă.


LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here