spot_img
3.6 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 19, 2024
Altele
    AcasăActualitatePosturi vacante la stat! Află ce primării angajează și ce studii se...

    Posturi vacante la stat! Află ce primării angajează și ce studii se cer!

    locuri de muncaMai multe primării din județul Gorj angajează în această perioadă. Administrațiile publice care au scos la concurs diferite posturi sunt: Stejari, Săcelu, Drăguțești, dar și Albeni. Job-urile sunt de îngrijitori clădiri, consilier asistent, consilier superior și buldoexcavatorist.

    Gorjenii interesați de postul scos la concurs de Primăria Stejari, cel de îngrijitor clădiri, trebuie să știe că se cer doar studii de școala generală. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 14 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 16 martie 2017, ora 10:00: proba interviu. Pentru obținerea job-ului de consilier asistent la Primăria Săcelu se solicită studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 1 an; cunoştinţe de operare pe calculator: abilităţi în utilizarea calculatoarelor, operare nivel avansat. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 21 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 23 martie 2017, ora 10:00: proba interviu.

    De asemenea, pentru cele două job-uri de consilier superior se solicită: consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Agricol: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul Ştiinţe inginereşti, specializările: agricultură, măsurători terestre şi cadastru, topografie minieră, cadastru şi managementul proprietăţilor, zootehnie, îmbunătăţiri funciare şi dezvoltare rurală; vechime în specialitatea necesară exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani; cunoştinţe operare PC (Microsoft Office – modulele Word şi Excel) – nivel mediu. consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Contabilitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul Ştiinţe economice, specializarea Contabilitate; vechime în specialitatea necesară exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani; cunoştinţe operare PC (Microsoft Office – modulele Word şi Excel) – nivel mediu. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 23 martie 2017, ora 10.00: proba scrisă – consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Agricol; 23 martie 2017, ora 13.00: proba scrisă – consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Contabilitate; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

    În ceea ce privește postul de buldoexcavatorist la Primăria Albeni este necesară dovada efectuării unor specializări în domeniu. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 15 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 17 martie 2017, ora 10:00: proba interviu. Detalii suplimentare se pot obține la sediile administraților publice care fac angajări.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: