Primăria Novaci angajează şef birou

0
53

Primaria NovaciAdministraţia publică locală din Novaci scoate la concurs un post vacant de şef la Biroul cadastru, agricol, secretariat, relaţii cu publicul, administrativ din cadrul Aparatului de Specialitate al primarului. Job-ul vacant este pe perioadă nedeterminată. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic; să fie absolvenţi de master sau de studii postuniversitare, în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 30 ianuarie 2017, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor; 13 februarie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi anunţate ulterior. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Novaci din Novaci, Judeţul Gorj, telefon 0253/466.221.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here