spot_img
9.3 C
Târgu Jiu
joi, aprilie 25, 2024
Altele
    AcasăActualitateProiect pentru înființarea unei arhive electronice la Primăria Târgu Jiu

    Proiect pentru înființarea unei arhive electronice la Primăria Târgu Jiu

    Toate documentele din Primăria municipiului Târgu Jiu vor fi arhivate electronic. Cetățenii vor putea avea acces online la o serie de servicii oferite de Primăria Târgu Jiu. „Am semnat contractul de finanțare pentru proiectul ce presupune crearea unui Portal de servicii electronice a cărui valoare este de 29 de miliarde de lei vechi- finanțare europeană, în care este inclusă și realizarea unei arhive electronice cu documente din domeniile: urbanism, autorizări, avizări, cereri locuințe și fond funciar. De asemenea, în cadrul aceluiași proiect, vor fi implementate 10 servicii cu acces online, pentru ca oamenii să poată beneficia online de serviciile gestionate exclusiv de autoritatea publică locală. Astfel, cetățenii vor putea primi informații despre: înștiințarea începerii lucrărilor de construire / desființare, înștiințarea terminării lucrărilor de construire /desființare, obținerea certificatelor de nomenclatură stradală și adresă, cereri sistare lucrări, autorizație comerț, aviz anual de funcționare, autorizație taxi, viză anuală taximetrie, cazier profesional taxi și autorizații spargere și intervenție. În acest fel, cetățenii municipiului Târgu Jiu vor putea depune și primi, în format electronic, o serie de documente eliminându-se birocrația și câștigând timp“, a postat pe Facebook primarul Marcel Romanescu.

    Proiectul va fi implementat într-o perioadă de șase luni

    Edilul șef al orașului Târgu Jiu a precizat că proiectul va fi implementat într-o perioadă de șase luni: „Urmează procedura de licitație. Până atunci trebuie să demarăm o activitatea intensă pentru a face o analiză a documentelor care trebuie arhivate din perioada anterioară. Se va trece la cea de-a doua etapă: arhivarea tuturor documentelor care intră în Primăria Târgu Jiu. Din anul 2019, și cetățenii din Târgu Jiu vor avea posibilitatea să folosească această metodă modernă. Acest proiect a fost depus în urma unei analize pe care am făcut-o după ce am fost ales prima, tocmai pentru că la o parte dintre solicitări nu se răspundea în termenul legal de 30 de zile. De data aceasta, cetățeanul vede exact ziua în care documentul a intrat în instituție și poate să vadă în timp real la ce serviciu se află și ziua în care o primește un răspuns. Este un pas înainte și pentru angajații din Primăria Târgu Jiu, cu toate că nu va fi ușor. Este o transparentizare totală a Primăriei Târgu Jiu. Proiectul va fi implementat într-o perioadă de șase luni de zile“.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: