spot_img
22.4 C
Târgu Jiu
vineri, martie 29, 2024
Altele
    AcasăActualitateRaportul ARACIS contestat de către un profesor de la UCB: „Nu am...

    Raportul ARACIS contestat de către un profesor de la UCB: „Nu am predat „Igiena“ la specializarea „Moașe“

    Un cadru universitar de la Universitatea „Constantin Brâncuși“ din Târgu Jiu contestă raportul întocmit de comisia de evaluare din partea ARACIS, care a dus la retragerea autorizației de funcționare pentru specializarea „Moașe“. În raportul întocmit se arată că Nica-Badea Delia, profesor de chimie, a predat cursul de „Igienă“, pentru care nu avea specializarea necesară.

    Nica-Badea Delia, cadru didactic titular la Universitatea ,,Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu, Facultatea de Științe Medicale și Comportamentale, licențiată în chimie și fizică Universitatea din București și doctor în chimie, a transmis redacției noastre că nu a predat disciplina „Igienă“ pentru specializarea „Moașe“: „Nu am predat disciplina Igienă la specializarea Moașe din cadrul Facultății de Științe Medicale și Comportamentale, Universitatea ,,Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu în perioada 2019-2021, așa cum se menționează în Raportul Consiliului ARACIS din 22.10.2020, care este utilizat ca sursă de informare în articolul dumneavoastră privind acreditarea specializării Moașe de către ARACIS, citez din raport «Nica Badea Delia, profesor de fizică – chimie, predă Igienă». În sprijinul celor afirmate mai sus sunt: orarul specializării Moașe pentru anii universitari 2019-2020, 2020-2021 și răspunsul scris al conducerii facultății și universității (nr 684/05.02.2021) din care reiese situația scriptică a încadrării și predării acestei discipline în contextul conținutului Raportului ARACIS referitor la persoana mea.

    Deoarece nu am predat disciplina Igienă, precizez că nu am depus niciun document sub semnătură proprie pentru această disciplină la dosarul de acreditare ARACIS. Aceasta este realitatea care se poate verifica și argumenta cu documente oficiale și publice. Analiza activității profesionale demonstrează faptul că mi-am adus contribuția la realizarea optimă a obiectivelor didactice specifice acestei specializări. Simpla accesare pe internet a numelui va demonstra care este profilul și nivelul activităților didactice și de cercetare pentru care nu merit această expunere mediatică de către cei implicați direct în crearea acestei situații“.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: