Reclamaţii trăsnite la Garda Financiară Gorj

0
19

Vânzători reclamaţi pentru că au vândut o floare care s-a uscat prea repede sau cetăţeni revoltaţi pentru tot felul de activităţi, care au loc în satul lor şi ajung să reclame jumătate dintre consăteni. Cam astfel arată enumerarea unor sesizări trăsnite, primite de comisarii Gărzii Financiare Gorj. Lunar, aici ajung în medie 40 de reclamaţii şi nu întotdeauna acestea fac obiectul activităţii sau sunt de comptetenţa instituţiei. Destule sesizări sunt redirecţionate către ITM, OPC sau DSVSA sau lipsite de orice temei, nici nu pot fi verificate.

Numărul sesizărilor, primite de comisarii Gărzii Financiare a ajuns la 250 de la începutul anului, iar printre acestea se strecoară şi reclamaţii cu un conţinut, cel puţin bizar. Cum nemulţumirile sunt variate, de ce nu ar fi şi reclamaţiile, au părut să îşi spună localnicii unui sat. Culmea, supărarea celor care au mers la Garda Financiară Gorj să-şi reclame consătenii a fost stârnită până şi de vânzarea de brânză sau confecţionarea de uluci pentru gard. „Nu am încadra-o la cea mai trăsnită, dar cu siguranţă s-a dovedit o sesizare neserioasă. Practic jumătate dintre locuitorii unui sat au venit la sediul instituţiei să reclame cealaltă jumătate, iar motivele plecau de la vânzarea fără drept de brânză, oi, miei, nu omiteau nici faptul că unul dintre cei reclamaţi avea tractor sau că un alt sătean confecţiona uluci pentru gard”, a declarat comisarul-şef de la Garda Financiară Gorj, Florin Ninu.

Foc şi pară pe vânzătoare

Tot neobişnuită s-a dovedit şi reclamaţia depusă acum o lună la Garda Financiară, de o femeie care cerea să fie despăgubită de o vânzătoare. Motivul, unul cât se poate de trăznit, anume că floarea cumpărată se veştejise prea repede. Ne-am confruntat cu o altă sesizare venită de la o persoană care reclama că „luna tecută a cumpărat o glastră cu o floare iar a doua zi aceasta s-a ofilit. Femeia pretindea banii de la vânzătoare”, a mai exemplificat comisarul-şef Florin Ninu. Lista sesizărilor neobişnuite sau neserioase nu se opresc aici, dar conducerea instituţiei asigură că sunt foarte bine triate cele care fac obiectul activităţii şi sunt de competenţa comisarilor de la Garda Financiară. Reclamaţiile obişnuite se referă la lipsa sau utilizarea improprie a casei de marcat, a neeliberării bonului fiscal sau la fapte de comerţ.


LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here