Ricarda ajută gorjencele să se mențină în formă prin sport!

0
394

Ricarda FilipRicarda Filip Rădulescu are 30 de ani și este singurul instructor de BOSU din județul Gorj. De asemenea, tânăra pasionată de sport este instructor de aerobic și step, kangoo jumps și zumba, BOSU Complete Workout și fitness cu benzi elastice, dar și de CrossFit. A învățat să practice și să predea unele dintre aceste programe de întreținere corporală în Norvegia și Ungaria, dar și în România.

Pasionată de sport de când se știe, Ricarda Filip Rădulescu este instructor de Kangoo Jumps, Step and Tone, Bosu, fitness cu benzi elastice, CrossFit și Zumba. Printre cele mai noi antrenamente se numără cel cu benzi elastice și CrossFit-ul, iar clientele sunt încântate. Crescută la Petroșani, Ricarda a venit la Gorj, la facultate. „Am venit la Târgu-Jiu în octombrie 2004, la Facultatea de Educație Fizică și Sport, iar din noiembrie 2004 am început să predau aerobic la o sală, apoi am început să merg la diferite specializări. Pasiunea pentru sport o aveam de mică și probabil o voi păstra toată viața intactă! După ce am terminat facultatea, am predat un an în învățământ, apoi am lucrat ca instructor de fitness pe un vas de croazieră (decembrie 2009-noiembrie 2010), m-am întors în țară și am căutat pe google ce mai este nou în materie de fitness și așa am descoperit kangoo jumps. Am urmat cursurile și din aprilie 2011, împreună cu soțul meu, ne-am deschis o sală doar cu clase cardio (aerobic, step, kangoo jumps și zumba). Am crescut odată cu trecerea anilor! Totul merge bine”, a spus Ricarda Filip Rădulescu.

Fitness cu banda elastică și CrossFit

Ricarda FilipDorindu-și să le ofere fetelor care vin la sală ceva nou, Ricarda a aflat despre programul fitness cu banda elastică și l-a „adus” și în Târgu-Jiu. Exerciţiile cu banda elastică îmbunătăţesc rezistenţa, flexibilitatea şi echilibrul corpului, spune instructorul. Banda elastică este folosită atât în fitness, cât şi în gimnastica de recuperare. „Banda elastică este un accesoriu ce poate lucra eficient şi uşor întreg corpul, aplicând mişcări fireşti şi îmbunătăţind postura, flexibilitatea şi ameliorând durerile de spate. Exerciţiile cu banda elastică ajută la creşterea masei musculare, ard depozitele de grăsime şi îmbunătăţesc rezistenţa musculară. Exerciţiile cu banda elastică nu se axează pe gravitaţie, ceea ce creşte cu mult eficienţa”, a afirmat Ricarda Filip Rădulescu. Când vine vorba despre CrossFit, Ricarda spune că acesta este un sistem de forță și condiție fizică care îmbină mai multe tehnici și practici. Se lucrează pe intervale de 30 minute cu pauză de zece, iar clientele spun că au rezultate excelente. „Lucrezi, practic, forță cu propriul corp. Sunt exerciții din mai multe ramuri, lovituri, alergare etc. Este pentru dezvoltarea musculară totală, este cel mai greu antrenament și cel mai eficient. Am făcut cursul în Ungaria. Ultimul curs pe care o să îl absolv în septembrie este cel de tehnician nutriționist. Am început să am o alimentație foarte sănătoasă (…)”, a mai spus Ricarda Filip Rădulescu.


LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here