Se mută în NOUL SEDIU! Vezi despre ce instituție este vorba

0
33

Verdict în cazul acuzațiilor de angajări ilegale la Spitalul Județean! Uite cum se desfășurau unele concursuri!Grație unei investiții a Consiliului Județean Gorj, personalul administraiv al uneia dintre cele mai importante instituții din Gorj se va muta într-un sediu nou-nouț. Personalul administrativ al Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu se va muta la sfârșitul săptămânii viitoare în noul spațiu administrativ, construit din finanțare obținută de la Consiliul Județean Gorj.

Spitalul Județean de Urgență Târgu-Jiu va avea un corp administrativ în care își va desfășura activitatea personalul nemedical, iar valoarea totală a investiției se ridică la suma de două milioane de lei. De la bugetul propriu al CJ Gorj au fost alocate fondurile necesare pentru achiziționarea serviciilor de proiectare și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție. Noua clădire va cuprinde 20 de birouri și va fi construită lângă actualul sediu al Spitalului Județean. Potrivit managerului Tiberiu Tătaru de la SJU Târgu-Jiu, în birourile care sunt folosite acum de personalul administrativ, vor fi transformate în cabinete medicale pentru Ambulatoriu. „A fost comandată mobila necesară birourilor de acolo și unde pe sfârșitul săptămânii viitoare, personalul administrativ al SJU Târgu-Jiu se va muta în noul sediu. Aveam nevoie de această investiție și suntem foarte mulțumiți că s-a putut realiza”, a spus managerul Tiberiu Tătaru de la SJU Târgu-Jiu. „Pentru buna funcționare a activității administrative din cadrul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, locația din strada Progresului, nr. 18, se impune amenajarea unui nou spațiu administrativ, în care își va desfășura activitatea întregul personal administrativ, format din minim 20 de birouri, sală ședințe, grupuri sanitare etc. În spațiile în care și-a desfășurat activitatea personalul administrativ din cadrul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, se află în execuție lucrările de amenajare și modernizare spitalizare de zi. Amenajarea spațiilor administrative propuse se va realiza prin extinderea, pe verticală, a construcției cu regim de înălțime P, aflată în partea de est a clădirii spitalului“, se arata în se arată în hotărârea Consiliului Județean Gorj.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here