Automatizarea procesării documentelor de popriri la 371 de sucursale BCR

0
67
Automation software process system business concept, Innovative business concept and technology – Image

La începutul acestui an, Banca Comercială Română (BCR) a demarat procesul de implementare a sistemului de automatizare a procesării documentelor de popriri la nivelul a 371 dintre sucursale cu o soluție furnizată de Zipper România.

Sistemul asigură extragerea automată a datelor din documente, folosind tehnologiile AI și Machine Learning, ce au la bază algoritmi si reguli de business ce automatizează prelucrarea zilnică a peste 4.000 de popriri. Documentele sunt preluate, în format fizic, de la peste 800 de Birouri de Executori Judecătorești și Direcții de Taxe și Impozite Locale, fiind întroduse ulterior în format digital.

Soluția Document Automation generează automat răspunsuri către executori, în funcție de acțiunea întreprinsă și le transmite în format electronic către adresele de email. Programul prezintă și o zonă de administrare cu rapoarte pentru: tipologiile de documente referitoare la popriri primite, (înființare/sistare/suspendare/actualizare poprire/insolvență), volumul de documente în lucru, numărul de documente procesate (înființate sau nu), nivelul de încărcare al angajaților etc.

De unde a apărut necesitatea implementării soluției Document Automation?

„Într-o perioadă în care tehnologia avansează rapid si diversitatea datelor din documente este tot mai complexă, utilizarea unei soluții de automatizare de tipul Document Automation a devenit o necesitate pentru sistemul bancar, explică dl Doru Vîjiianu, director general Zipper România. Prin automatizarea proceselor de înregistrare a datelor, se eficientizează timpul petrecut anterior de angajații băncii cu introducerea manuală a unui număr considerabil de date, oferindu-le acestora posibilitatea de a se concentra și direcționa eforturile către operațiuni mai benefice pentru bancă și pentru clienții acesteia. Automatizarea nu mai este doar o tendință, ci a devenit o necesitate pentru bănci deoarece reușește să acopere nevoile de sistematizare a modului de prelucrare a documentelor și oferă control total asupra întregului flux de procesare, eliminând riscul pierderii documentelor”, a încheiat dl Doru Vîjiianu.

Care sunt avantajele majore ale implementării soluției de automatizare?

Soluția de automatizare standardizează modul de lucru și eficientizează timpul de procesare a popririlor prin extragerea metadatelor cu acuratețe și verifică automat datele colectate, eliminând rata apariției erorii umane. Document Automation recunoaște automat datele din documente, indiferent de format sau de limba în care sunt emise și extrage datele din dosarele cu pagini multiple, îndiferent de locul în care se regăsesc acestea în documente.

Zipper România face parte dintr-un grup de firme cu prezență în 5 țări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România, la Cluj-Napoca și București și unul în Moldova, la Chișinău, compania acoperă nevoile de procesare ale companiilor din regiune, oferind soluții și servicii de procesare a datelor și a documentelor recepționate, vehiculate sau expediate dintr-o firmă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here