spot_img
26.1 C
Târgu Jiu
marți, aprilie 16, 2024
Altele
    AcasăEconomicDisponibilizări în CEO! Cine pleacă, cine rămâne?

    Disponibilizări în CEO! Cine pleacă, cine rămâne?

    Directorii din CE Oltenia lucrează la un proiect de dimensionare a personalului TESA din companie, proiect care se vrea a fi aplicat din toamna acestui an. La Acces Tv directorul Resurse Umane Ion Răuţ a declarat că restructurarea va însemna reducerea personalului TESA de la 2.300 de persoane câte sunt în prezent la 1.700.

    Pentru toamna acestui an se anunţă vremuri grele pentru personalul TESA din Complexul Oltenia. Conducerea companiei lucrează în momentul de faţă la un proiect de dimensionare a personalului administrativ. Astfel, un simplu calcul demonstrează că în perioada 2009-2012, în companie, s-au disponibilizat 2.550 persoane şi în schimb s-au angajat alte 700. Actualul proiect de reducere a personalului administrativ vizează în opinia directorului Ion Răuţ ca din 2.300 de salariaţi să rămână 1.700. „În perioada 2009-2012 au fost disponibilizate 2.549 de persoane, personal TESA şi direct productiv, dar în schimb au fost angajaţi 700 de oameni cu preponderenţă TESA. Angajaţi precum lăcătuşi, electricieni au terminat studiile superioare, au avut soare pe uliţa lor, şi au ajuns jurişti sau economişti. Eu zic că de la 2.300 de salariaţi TESA vom ajunge la 1.700 şi ar fi o propunere bună”, a precizat Ion Răuţ. Dimensionarea personalului TESA este avută în atenţie de conducerea companiei şi ca urmare a faptului că la cariere miniere diferite, acelaşi departament sau serviciu are un număr diferit de salariaţi. În acest sens şeful Departamentului Resurse Umane a declarat că „trebuie să ducem compania pe drumul cel bun şi trebuie să implementăm procesul de reaşezare. În teritoriu este un ghem, o reţea bine structurată iar dacă vom trimite adresă la unităţi vor spune că au nevoie de tot personalul din acel compartiment”, a spus Răuţ. De altfel, chiar şi managerul Laurenţiu Ciurel lucrează de ceva timp la formarea propriei echipe de specialişti pe toate departamentele în sensul că îşi va alege subordonaţii cu care va lucra pe viitor în cadrului sistemului de management privat. La ceilalţi salariaţi, care nu corespund indicatorilor de performanţă, li se vor desfiinţa posturile şi li se vor prezenta alte opţiuni pentru teritoriu.

    Te-ar mai putea interesa

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: