Acasa / Eveniment / Zeci de gorjeni păcăliți de comercianți! Telefoanele mobile, cele mai păguboase

Zeci de gorjeni păcăliți de comercianți! Telefoanele mobile, cele mai păguboase

Crește numărul reclamațiilor! De la lună la lună consumatorii se declară tot mai nemulțumiți de serviciile acordate. Pângerile curg la Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, numai în ultima lună fiind înlocuite produse în cunatum de peste 7 mii de lei.

Mădălin Giurcău - comisar șef adjunct CJPC GorjActivitatea de control efectuată la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, s-a desfășurat atât în conformitate cu Programul stabilit la nivelul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, precum și cu tematicile proprii de control. „În luna august s-au încheiat un număr total de 104 acte de control în urma cărora au fost aplicate 34 sancțiuni contravenționale, din care 12 cu amenzi în valoare totală de 37 000 lei. Tot în aceeași perioadă s-au înregistrat 52 reclamații, în creștere cu aproximativ 6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Reclamațiile înregistrate au vizat preponderent produse și servicii nealimentare (aproximativ 95%) din care exemplificăm: telefoane mobile, tâmplărie P.V.C., servicii de telecomunicații, servicii financiare, servicii de curierat etc. Cercetarea reclamațiilor s-a efectuat în conformitate cu prevederile Procedurii generale privind soluționarea petițiilor consumatorilor, aprobată prin Ordin al Președintelui A.N.P.C. (disponibilă pe site-ul www.anpc.ro). Valoarea produselor înlocuite sau restituirilor s-a ridicat la 7 708 lei. De remarcat este faptul că nu am înregistrat petiții care să nu fie soluționate în cadrul termenului legal prevăzut de O.G. nr. 27/2003 privind soluționarea petițiilor.În concordanță cu atribuțiile legale, C.J.P.C. Gorj a realizat activități de informare, consiliere și educare a consumatorilor cu privire la produsele și serviciile destinate acestora, în primul rând prin intermediul comunicatelor transmise către mass-media dar și prin intermediul compartimentului de relații cu publicul ce poate fi accesat atât direct la sediul instituției cât și on-line sau telefonic”, a declarat comisarul șef Mădălin Giurcău.

Scrie un commentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*