spot_img
13.8 C
Târgu Jiu
joi, martie 28, 2024
Altele
    AcasăHeadlinesCompania Succes, la cel mai mare târg de joburi din Capitală

    Compania Succes, la cel mai mare târg de joburi din Capitală

    Aproximativ două decenii de experienţă, puse în slujba profesionalismului şi dezvoltării, s-au dovedit pe bună dreptate cartea de vizită a Companiei Succes, prezentă prin echipa de la Romexpo, la cel mai mare târg de joburi şi cariere din Bucureşti. Mai mult, cea de-a doua ediţie a târgului Ejobs, organizat la Romexpo, în perioada 17-18 mai a adus o premieră pentru una din cele mai mari companii sută la sută româneşti, de a fi prezentă la o acţiune de amploare pentru angajatori şi nu numai. Cu o prezentare de excepţie şi o ofertă bogată în oportunităţi, reprezentanţii Companiei Succes au venit la cel mai mare târg de cariere Ejobs cu încredere şi viziuni noi asupra dezvoltării companiei la nivel naţional.

    După un tur al Târgului de joburi, impresiile vizitatorilor au fost conturate, iar în prim planul priorităţilor s-a regăsit şi compania românească Succes. De altfel, dezvoltarea Companiei a prezentat un subiect de interes şi pentru posturile cu audienţă naţională, iar Târgul Ejobs a prilejuit reîntâlnirea cu unii dintre colaboratori, iar impresiile au prins contur. „Pot spune cu seriozitate, contractul s-a derulat în condiţii bune, nu am ce să le reproşez. Profesionalismul este înscris pe cartea de vizită a Companiei Succes, iar oportunităţile sunt binevenite pentru doritori. Domeniile de activitate lasă loc colaborărilor, mai ales că vorbim de o companie puternică pe piaţă, în continuă dezvoltare”, a declarat unul dintre colaboratorii Companiei Succes. Nu putea lipsi din brandul de Succes, o invitaţie la degustarea produselor proaspete, naturale de la Fabrica de Pâine Succes. Nu le-a luat mult vizitatorilor să remarce gustul ca la mama acasă, lăsat de pufoşii cozonaci şi checurile apetisante. „Pot să spun ca acest cozonac are un gust aparte, are o aromă aparte. Nu ştiu de ce, dar am trecut deja a doua oară şi nu m-am putut abţine să mai iau o felie. Cred că aluatul este făcut într-o formă deosebită şi drojdia, sigur are un rol important. E chiar ca la mama acasă!”, a fost părerea unui aplicant la standul Succes. Îndulciţi de aromele naturale, vizitatori standului Succes de la Romexpo au solicitat cu interes şi au ascultat cu atenţie informaţiile oferite de reprezentanţii Companiei. Mii de vizitatori au ales să aplice pentru unul din posturi, cu atât mai mult cu cât anul acesta, au fost prezente peste 100 de companii. De altfel, cea de-a doua ediţie a celui mai mare târg de joburi si cariere din Capitală s-a distins prin câteva noutăţi la care a luat parte şi echipa Succes. „Ejobs EXPO se distinge de prima ediţie cu implementarea sistemului smart CV, un sistem electronic care permite scanarea CV-ului candidatului printr-un cod de bare. Angajatorii nu mai trebuie să gestioneze un volum mare de hârtii şi CV-uri, de aplicaţii, iar candidaţii printează un singur exemplar din CV-ul lor pe care-l prezintă angajatorilor la care ar dori să-şi continue activitatea. Numai în prima zi am avut 5.000 de vizitatori care au trecut pragul târgului, iar agenţii economici prezenţi în număr de 100, de companii, din care 80 sunt reprezentate la standuri cu ofertă efectivă, iar alţi 20 au ales să organizeze workshop-uri unde au interacţionat cu posibili candidaţi”, a precizat Ana Maria Cetăţeanu, brand manager Ejobs. La cel mai mare târg de joburi şi cariere din Capitală, Compania Succes a stârnit un feed-back pe măsura aşteptărilor, lucru care nu poate decât impulsiona la prezenţe viitoare în contexte similare. „Ne bucurăm că ne aflăm la cea de-a doua ediţie a celui mai mare Târg de joburi şi cariere din Capitală, mai ales că ne dezvoltăm pe piaţa din Bucureşti. Suntem plăcut surprinşi de reacţia pe care am stârnit-o în rândul celor câtorva mii de aplicanţi”, a subliniat Carmen Turtoi, director Resurse Umane Compania Succes.

    Reţeta succesului

    Organizatorii au avut propria părere despre participarea Companiei Succes, pe care o consideră un brand solid de-a lungul timpului şi un exemplu de angajator responsabil. „Suntem bucuroşi să avem alături de noi această companie, al cărei nume vorbeşte despre profilul şi succesul pe care îl va avea şi la a X-a ediţie, de ce nu?!”, a conchis brand manager-ul Ejobs, Ana Maria Cetăţeanu. Scopul principal al organizării unui târg de joburi stă în oferirea de alternative viabile pe piaţa muncii, oportunităţi din vaste domenii de activitate la care şi-a dat concursul la înălţime, în premieră, şi o companie sută la sută românească, Compania Succes. Reacţia vizitatorilor târgului este o dovadă mai mult decât concludentă pentru nevoia de astfel de târguri. „Îmi place pentru că este românească. Este surprinzător ca în zilele noastre să funcţioneze o companie de mare anvergură sută la sută românească”, a declarat o altă aplicantă. „Am aflat foarte multe lucruri despre firma Succes de la carmangerii la benzinării şi mai ales despre faptul că vă extindeţi”, a spus o tânără licenţiată la ASE. Numai în capitală, lanţul de magazine deschis număra deja 10, iar în curând, se vor alătura noi carmangerii. Reţeta de succes este simplă: consecvenţa dublată de exigenţă şi bun gust, toate coroborate cu o muncă de echipă. De 19 ani Compania Succes ocupă un loc cuvenit în elita producătorilor autohtoni, se adaptează constant nevoilor consumatorilor şi le respectă, oferindu-le clienţilor fideli rezultatul unei reţete de succes, care pe piaţa muncii a dezvoltat valoarea.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: