spot_img
15 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 20, 2024
Altele
    AcasăNationalÎncepând cu februarie 2023, facturile CEZ Vânzare vor putea fi achitate doar...

    Începând cu februarie 2023, facturile CEZ Vânzare vor putea fi achitate doar folosind cardul în Centrele de Relații cu Clienții ale furnizorului

    Terminalele QIWI de încasare a plăților prin numerar din incinta Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare vor fi retrase din centre în luna ianuarie. Clienții CEZ Vânzare vor avea în continuare la dispoziție canalele tradiționale de plată care pot fi consultate la https://www.cezinfo.ro/modalitati-de-plata/.

     Plățile facturilor CEZ Vânzare în numerar pot fi efectuate în continuare la: terminalele de încasare QIWI, punctele Westaco Express din stațiile OMV, stațiile Petrom selectate și în magazinele Orange, la sediul băncilor BRD, BCR, Unicredit Bank, CEC Bank, Garanti Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, la centrele Un-doi Centru de plăți, prin intermediul Pay Point.

    Important! Contul de client My CEZ rămâne, de asemenea, un serviciu util pentru clienții CEZ Vânzare, astfel încât aceștia să aibă la dispoziție 24/7 toate informațiile necesare despre contractul de energie electrică și gaze naturale. Beneficiile utilizării My CEZ sunt:

    • Vizualizarea și descărcarea facturilor CEZ Vânzare;
    • Efectuarea plăților online;
    • Vizualizarea situației plăților și a restanțelor;
    • Transmiterea indexului autocitit;
    • Vizualizarea istoricului de consum, de facturi și de plăți;
    • Gestionarea mai multor locuri de consum din același cont de client;
    • Solicitarea unei oferte sau încheierea unui contract de energie electrică sau gaze naturale;
    • Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică.

    My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe www.mycez.ro, cât și prin aplicația disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să își activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ și o adresă de email validă.

    Reamintim! Pe lângă aplicația My CEZ, canalele de comunicare oferite de CEZ Vânzare pentru a menține eficient dialogul cu clienții săi:

    • Chat-ul online cu un consultant CEZ Vânzare, pe www.cezinfo.ro;
    • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informații comerciale, în fiecare zi, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
    • Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare. Suplimentar, clienții își pot rezerva vizitele la www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
    • Formularul de contact: https://www.cezinfo.ro/sesizari2-form/
    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: