spot_img
Târgu Jiu
marți, aprilie 23, 2024
Altele
    AcasăFaza zileiȘOCAȚI Cum au ajuns doi italieni la Craiova, deși voiau să meargă...

ȘOCAȚI Cum au ajuns doi italieni la Craiova, deși voiau să meargă în Cracovia

Doi italieni dintr-o localitate de lângă Florența au avut un șoc sâmbătă, 13 august, după ce s-au trezit că au nimerit la Craiova, în România, deși doreau să ajungă la Cracovia, în Polonia, anunță ziare.com.

De vină a fost operatorul de la agenția de turism de unde italienii și-au cumpărat biletele de avion, care a confundat Craiova cu Cracovia, scrie Gazzettino del Chianti.

Paola și Massimo se așteptau să coboare din avion la Cracovia, în sudul Poloniei, unde erau așteptați de prietenii lor, însă au ajuns la peste 1.000 de kilometri depărtare de destinația dorită.

„Partenerul meu a mers la o agenție de turism din Florența pentru a cumpăra două bilete de avion spre Cracovia (Polonia), unde ne așteptau niște prieteni. În schimb, am plecat de pe aeroportul din Bologna și am ajuns la Craiova (România). La început ne-am amuzat de ceea ce ni s-a întâmplat, dar apoi ne-a deranjat situația”, a povestit Paola.

Eroarea cauzată de asemănarea dintre cele două nume ale orașelor

După ce au luat legătura cu cei de la agenția de turism de unde au cumpărat biletele, Paola și Massimo au înțeles că își vor petrece vacanța la Craiova. „Ne-am cazat la un hotel în acest oraș, iar apoi vom încerca să ne organizăm pentru tot restul săptămânii”.

Călătoria de la Craiova la Cracovia pare imposibilă

„Am trimis un mesaj agenției ieri după-amiază când am ajuns aici și ne-au spus că vor încerca să găsească o modalitate de a ne trimite la Cracovia. Dar ne-am interesat și este imposibil. Ar fi prea scump și am irosi pe drumuri prea mult timp pentru doar o săptămână de vacanță. Când ne vom întoarce în Italia vom clarifica totul cu cei de la agenția de turism”.

„Am fost naivi, am crezut că „Craiova” este numele orașului Cracovia scris în poloneză. Am avut încredere și ne-am continuat călătoria în pace. Când am coborât din avion la aeroport și am realizat că suntem în România am avut un șoc!” a mai povestit italianca.

Te-ar mai putea interesa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

Ultima oră!

Comentarii recente

error: Content is protected !!