10.4 C
Târgu Jiu
joi, aprilie 25, 2024
Altele
    AcasăHeadlinesPoliticienii își arată „mușchii” în stradă! PSD critică mitingul PNL, dar pregătește...

Politicienii își arată „mușchii” în stradă! PSD critică mitingul PNL, dar pregătește propria manifestare

Protestul organizat de liberalii gorjeni fără autorizație nu a scăpat de criticile social-democraților. În opinia membrilor PSD, mitingul a fost unul cât se poate de anemic, pentru că nu a reușit să îi mobilizeze nici măcar toți membrii PNL de la Gorj. În replică, social-democrații pregătesc și ei mitingul lor, iar o decizie în acest sens va fi luată în cadrul ședinței de Birou Permanent Județean.

Politicienii locali vor să își arate mușchii în stradă, organizând mitinguri cu participare care mai de care mai numeroasă. Liberalii au fost primii care au organizat o astfel de acțiune, însă, culmea, fără să obțină o autorizație din partea instituțiilor abilitate. Social-democrații au taxat dur acțiunea PNL Gorj de luni și îi acuză pe liberali că au tipărit inclusiv materiale defăimătoare. „PNL nu se dezice de vechea meteahnă și încearcă prin orice cale neortodoxă și nelegală să arunce cu noroi în PSD. Fac referire la această moțiune de cenzură pe care au creat-o pentru a se dezmorți și a ieși un pic în evidență. Pentru a face cunoscută această moțiune de cenzură, au gândit la nivel central o machetă cu informații defăimătoare la adresa PSD, o machetă pe care au dat-o în teritoriu către fiecare organizație județeană, pentru a fi tipărită și împrăștiată noaptea în scări de bloc, în cutiile poștale și cam peste tot. Dacă este să ne raportăm la evenimentul care s-a încercat a se crea în Târgu Jiu, nu vedem decât un eveniment anemic, lipsit de culoare, care nu a reușit să adune nici măcar membrii de partid. Să nu mai punem în evidență faptul că acest eveniment nu a avut un cadru legal. Au reușit să se adune undeva la 200 de persoane”, a declarat Anca Bodrușanu, purtătorul de cuvânt al PSD Gorj.

Ca și cum oamenii ar aștepta mitinguri de la politicienii locali, și nu demersuri pentru dezvoltarea localităților, liderii PSD iau în calcul organizarea unei ample manifestări pentru a dovedi, asemenea colegilor de la nivel național, că pot scoate mai mulți oameni în stradă decât PNL. „Organizarea unui miting este unul dintre subiectele care vor fi dezbătute în cadrul Biroului Permanent Județean de vineri. S-a discutat despre acest subiect la ședința de la Herculane și a fost emisă și o rezoluție. Din informațiile pe care le dețin de la domnul președinte Florin Cârciumaru, organizarea acestui miting ține de fiecare organizație în parte. O decizie o vom lua vineri, în cadrul BPJ”, a mai adăugat purtătorul de cuvânt al social-democraților.

Te-ar mai putea interesa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!