spot_img
20.7 C
Târgu Jiu
vineri, martie 29, 2024
Altele
    AcasăSocialCampanie pentru prevenirea furturilor

    Campanie pentru prevenirea furturilor

    Poliţiştii gorjeni lansează o campanie pentru prevenirea furturilor din locuinţe. Astfel, oamenii legii împreună cu studenţi din cadrul Universităţii „Constantin Brâncuşi” şi reprezentanţi ai unei companii de asigurări vor împărţi pliante în vederea informării cetăţenilor.

    Astăzi, începând cu ora 13:00, în Zona Centru – pietonală a municipiului Târgu-Jiu, poliţiştii Biroului de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii din cadrul, împreună cu reprezentanţii unei companii de asigurări, Asociaţia „ADER” şi voluntari studenţi ai Universităţii „Constantin Brâncuşi” vor lansa Campania denumită generic „Infractorii te pot cunoaşte mai bine decât crezi”. Vor fi distribuite pliante cu informaţii şi recomandări preventive şi, de asemenea, vor fi purtate discuţii pe această temă cu cetăţenii prezenţi. În baza protocolului de colaborare încheiat între Inspectoratul General al Poliţiei Române şi compania de asigurări, a fost iniţiată la nivel naţional Campania denumită generic „Infractorii te pot cunoaşte mai bine decât crezi”, implementată în perioada aprilie – septembrie 2014. Campania se axează pe 3 module: prevenirea infracţiunilor de furt din locuinţe, furt de şi din auto, respectiv tâlhării, este circumscrisă priorităţilor naţionale Prevenirea infracţiunilor de furt, Prevenirea infracţiunilor comise cu violenţă şi abordează acele categorii de infracţiuni care au un aport important la situaţia operativă, dar şi un impact deosebit în percepţia populaţiei cu privire la siguranţa personală. Pe parcursul derulării campaniei de informare, poliţiştii din cadrul Biroului de Analiza şi Prevenire a Criminalităţii şi a structurilor de ordine publică – poliţiştii de proximitate, siguranţă publică şi patrulare, din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Gorj, împreună cu reprezentanţii companiei de asigurări de la nivelul Judeţului Gorj, vor desfăşura acţiuni de informare a populaţiei în cadrul acestei Campanii. Pentru promovarea mesajelor preventive vor fi folosite materiale de suport, respectiv 5.000 de pliante cu informaţii şi recomandări preventive, 200 de afişe cu logo-ul şi mesajul campaniei şi un spot video. Grupul ţintă va fi constituit din toate categoriile de cetăţeni din mediul urban / rural, cu precădere din zonele unde au fost înregistrate un număr crescut de astfel de fapte.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: