spot_img
10.3 C
Târgu Jiu
joi, aprilie 25, 2024
Altele
    AcasăHeadlinesComunicarea, cheia relației dintre medic și pacient

    Comunicarea, cheia relației dintre medic și pacient

    Centrul de zi Christian a fost gazda unui workshop de comunicare dedicat reprezentanților asociațiilor de pacienți, organizat de Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România. Construirea unei relații de comunicare autentice dintre medic si pacient cere timp si înțelegere din partea ambelor părți, a fost mesajul transmis în cadrul sesiunilor.

     Comunicarea cu medicul este extrem de importantă, iar pacienții au rolul lor în dezvoltarea unei mai bune relații cu profesioniștii din sănătate, în viziunea reprezentanților asociațiilor de pacienți participante la trainingul de comunicare derulat sâmbătă, 6 iulie 2019, la Târgu Jiu, Centru de zi Christian și organizat de Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România. Acesta este al treilea training regional dedicat asociațiilor de pacienți din cadrul proiectului ”Vorbește cu medicul tău!”, derulat de COPAC, cu scopul îmbunătățirii abilităților de comunicare medicală. În total la aceste traininguri au participat aproximativ 60 de reprezentanți ai asociațiilor de pacienți din întreaga țară. Totodată, au fost organizate și trei traininguri de comunicare în sănătate pentru studenții la medicină din București și din Cluj.

    Beneficiile discuțiilor

    Subiectele abordate în cadrul tuturor trainingurilor au fost comunicarea medic-pacient, comunicarea cu presa și comunicarea oline. ”Pentru mine, ca președinte al unei asociații de pacienți la început de drum, este important să învăț de la oameni cu experiență lucruri, pe care sa le aplic în asociația noastră și să împărtășesc aceste noutăți membriilor asociației, a declarat Andreea Maria Szabo, președintele Asociației Charcot Marie Tooth România.

    ”Din experiența noastră, am constatat că este o mare nevoie de pregătire în comunicarea medic-pacient, motiv pentru care am derulat acest program de training. Interesul crescut al reprezentanților asociațiilor de pacienți, ne-a făcut să credem că este nevoie de astfel de traininguri, atât pe comunicare, cât și pe alte zone, cum este organizarea sistemului de sănătate, aprobarea medicamentelor, etc.”, a precizat Radu Gănescu, președintele COPAC.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: