spot_img
20.7 C
Târgu Jiu
vineri, martie 29, 2024
Altele
    AcasăSocialCum se trimit solicitările și se eliberează documente de către AJOFM Gorj,...

    Cum se trimit solicitările și se eliberează documente de către AJOFM Gorj, după ridicarea stării de urgență

    Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj informează că utilizarea poștei electronice rămâne mijlocul de comunicare pentru solicitarea și acordarea drepturilor de șomaj și se aplică în continuare și după încetarea stării de urgență, pentru o perioadă de 30 de zile.

    „De asemenea, obligația șomerilor care primesc indemnizație de șomaj de a se prezenta la viza lunară se suspendă în perioada cuprinsă între încetarea stării de urgență și până la data de 31 mai 2020. Vizele pentru luna iunie 2020 se vor aplica începând cu data de 15 iunie 2020“, se arată într-un comunicat al AJOFM Gorj.

    Solicitări pentru venitul minim garantat după 15 iunie

    Persoanele beneficiare sau cele care urmează să beneficieze de prevederile Legii 416/2001 privind venitul minim garantat se vor prezenta la sediul AJOFM Gorj și la punctele de lucru începând cu data de 15 iunie 2020.

    „Informăm cetățenii județului nostru că pentru anul 2020, numărul de zile libere plătite pentru unul dintre părinți în conformitate cu Legea  nr. 19/2020 privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ, cu completările și modificările ulterioare, se stabilește până la încheierea cursurilor anului școlar 2019—2020, în condițiile legii, cu aplicarea prevederilor art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 217/2020.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: