24.2 C
Târgu Jiu
vineri, septembrie 18, 2020
Acasă Social Cum va comunica AJOFM Gorj cu beneficiarii

Cum va comunica AJOFM Gorj cu beneficiarii

- Advertisement -

Reprezentanții Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj au anunțat modalitatea de comunicare cu beneficiarii începând cu data de 15 august. Aceasta va consta în trei tipuri.

Poșta electronică (e-mail) – se realizează prin intermediul adreselor de poștă electronică puse la dispoziția beneficiarilor de către ANOFM, alocate pentru AJOFM Gorj și pentru celelalte agenții teritoriale pentru ocuparea forței de muncă. Toate formularele necesare tuturor beneficiarilor (clienților) pot fi descărcate de pe site-ul www.anofm.ro, apoi se vor completa, semna electronic sau olograf și se vor transmite prin poșta electronică împreună cu documentele necesare dreptului solicitat; AJOFM Gorj va confirma și înregistra documentele și formularele transmise.

Platforma http://aici.gov.ro – se utilizează pentru solicitarea sumelor necesare pentru plata indemnizației acordate ca urmare a reducerii sau înreruperii temporare a activității total sau parțial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum și pentru solicitarea măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatori a căror activitate a fost redusă sau întreruptă.

Serviciul on-line care va fi funcțional pe site-ul ANOFM de la o dată care va fi anunțată – se va utiliza în relația dintre beneficiari și AJOFM Gorj în vederea acordării drepturilor și măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj; prin acest serviciu se vor putea încărca documente aferente drepturilor și măsurilor menționate, iar accesul la acest serviciu se va face prin înregistrare și autentificare cu nume utilizator și parolă.

Ce se va întâmpla dacă un beneficiar va veni la sediul AJOFM

Această modalitate de comunicare electronica se va aplica beneficiarilor dreptului la indemnizația de șomaj, ai măsurilor de stimulare a angajatorilor finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj, ai sumelor necesare pentru plata indemnizației acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a activității total sau parțial ca urmare a efectelor epidemiei COVID – 19, precum și ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror activitate a fost redusă sau întreruptă total sau parțial, ca urmare a efectelor răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2, finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj și AJOFM GORJ.

„Menționăm că dacă un beneficiar refuză să utilizeze comunicarea electronică și se va prezenta la sediul  AJOFM Gorj, i se vor prelua cererea, formularele și documentele, sau, după caz, va fi programat într-o zi și la o oră stabilite de comun acord în vederea depunerii acestor documente“, se arată într-un comunicat de presă al AJOFM Gorj.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai citite stiri

Clopoțelul va suna diferit anul acesta

14 septembrie, prima zi de școală pentru mulți prichindei și prima zi din acest an școlar pentru mulți alții care deja au experimentat tot...

Luptător american celebru, impresionat de imaginile cu fata bătută din Târgu Jiu. Vrea s-o ajute

Un cunoscut luptător din UFC a distribuit pe conturile sale de Twitter și Instagram filmulețul cu fata în vârstă de 13 ani, din Târgu...

FOTO Accident pe Dealul Bujorăscu provocat de o șoferiță

Două persoane au fost rănite în urma unui accident care a avut loc pe Dealul Bujorăscu. Potrivit Poliției, o tânără, de 21 de ani,...

Și-a pierdut locul de muncă pentru că nu susține candidatul PNL Urdari

Sandu Popescu, angajat al societății Minprest și-a pierdut locul de muncă pentru că nu îl susține pe candidatul PNL la fotoliul de primar al...

Comentarii recente

Nu puteți copia conținutul acestei pagini