Acasa / Social / Noi măsuri la sediul AJOFM Gorj, pentru a preveni răspândirea îmbolnăvirilor cu COVID-19. Cum pot fi trimise și eliberate diferite documente

Noi măsuri la sediul AJOFM Gorj, pentru a preveni răspândirea îmbolnăvirilor cu COVID-19. Cum pot fi trimise și eliberate diferite documente

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj a luat noi măsuri pentru a preîntâmpina răspândirea infecțiilor cu coronavirus. Șomerii indemnizaţi care trebuie să se prezinte la viza lunară în conformitate cu prevederile legale şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină trebuie în prealabil să comunice agenţiei, la numărul de telefon 0253 211568, situaţia în care se află, datele personale şi numărul carnetului de evidenţă şomer, urmând ca în termen de 30 zile, dacă nu se mai află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, să se prezinte la sediul agenţiei noastre cu documente justificative din care să reiese motivul neprezentării la viză (certificat medical, etc).

Şomerii indemnizaţi care trebuie să se prezinte la viza lunară în conformitate cu prevederile legale iar starea de sănătate este bună se vor prezenta la sediul AJOFM Gorj din Târgu Jiu sau la punctele de lucru de la Motru, Rovinari, Târgu Cărbuneşti, Novaci sau Mătăsari, conform programării, respectând indicaţiile şi recomandările agentului de pază sau ale funcţionarilor publici din cadrul agenţei/punctului de lucru.

„Persoanele clinic sănătoase care doresc să se înscrie în baza de date a AJOFM Gorj pentru a beneficia de indemnizaţie de şomaj se pot prezenta personal la sediul AJOFM Gorj sau la punctele de lucru şi vor urma indicaţiile şi recomandările agentului de pază sau ale funcţionarilor publici din cadrul agenţiei/punctului de lucru“, se arată într-un comunicat de presă al AJOFM Gorj.

Solicitări trimise pe email sau prin poștă

Persoanele clinic sănătoase care doresc să se înscrie în baza de date a AJOFM Gorj care se află în căutarea unui loc de muncă sau să se înscrie la un curs de calificare/recalificare, se pot prezenta personal la sediul AJOFM Gorj sau la punctele de lucru şi vor urma indicaţiile şi recomandările agentului de pază sau ale funcţionarilor publici din cadrul agenţiei/punctului de lucru.

„În situaţia persoanelor care au nevoie de adeverinţe de vechime, sau alte documente eliberate de către AJOFM Gorj, vor transmite cererea de solicitare insoţită de o copie a cărţii de identitate pe adresa de email a agenţiei [email protected] sau prin fax la numărul 0253 211568, urmând ca adeverinţa să fie transmisă către persoana care a făcut solicitarea prin email sau prin poştă, la adresa menţionată in cerere/cartea de identitate. Dacă cererea a fost depusă personal la sediul instituţiei, documentele solicitate vor fi eliberate în aceeaşi zi.

Beneficiarii Legii 416/2001 privind venitul minim garantat se vor prezenta la sediul AJOFM Gorj/puncte de lucru doar din 6 în 6 luni pentru reînnoirea cererii de înscriere în baza de date ca persoană în căutarea unui loc de muncă şi oferirea de servicii gratuite conform prevederilor Legii 76/2002, urmând indicaţiile şi recomandările agentului de pază sau ale funcţionarilor publici din cadrul agenţiei/punctului de lucru.

Persoanele înregistrate în baza de date a AJOFM Gorj care solicită repartiţie pe un loc de muncă vacant comunicat la instituţia noastră, pot solicita repartiţia prin email la adresa [email protected], urmând ca aceasta să fie transmisă pe adresa de email de pe care s-a făcut solicitarea sau pe adresa menţionată în cerere“, se mai precizează în comunicatul de presă.

De asemenea, angajatorii şi persoanele aflate în şomaj sau în căutarea unui loc de muncă din  judeţul Gorj vor depune  înştiinţările/dovada privind încadrarea în muncă, adrese privind restructurări/concedieri colective, cereri, petiţii, adrese monitorizare lunară, certificate medicale, cereri pentru subvenţionarea locului de muncă, etc, în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau vor fi transmise prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, cod poştal 210182, pe email la adresa [email protected] sau prin fax la numărul 0253 211568.

Scrie un commentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*