spot_img
10.3 C
Târgu Jiu
joi, aprilie 25, 2024
Altele
    AcasăSocialPeste 14.000 de persoane au vizitat Târgul de Turism al României. Județul...

    Peste 14.000 de persoane au vizitat Târgul de Turism al României. Județul Gorj, promovat cu animații 3D

    Peste 14.000 de persoane au vizitat, în perioada 14 – 17 noiembrie, Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă, unde şi-au prezentat oferta 236 de firme din 17 ţări, au anunţat, miercuri, organizatorii.

    Potrivit Romexpo, în acest an, târgul a avut un grad de internaţionalizare de 21%, reprezentanţii ţărilor participante (Albania, Austria, Bulgaria, Franţa, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Marea Britanie, Republica Moldova, Palestina, România, Sri Lanka, Turcia şi Ucraina) oferind vizitatorilor atât posibilităţi inedite de petrecere a vacanţelor în cele mai îndepărtate colţuri ale lumii, cât şi ocazia de a urmări tradiţii şi obiceiuri specifice diferitelor culturi.

    Pentru prima oară în România, destinațiile turistice din Târgu Jiu și județul Gorj au fost promovate prin intermediul proiecției holografice. Ansamblul Monumental Calea Eroilor, realizat de Constantin Brâncuși la Târgu Jiu, dar și celelalte obiective turistice din județul Gorj, au fost disponibile publicului în cadrul unei experiențe unice, cu ajutorul celui mai mare sistem de mixed-reality construit până acum.

    Display-ul holografic folosit de CNIPT Târgu Jiu, Consiliul Județean Gorj și Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului „Acasă la Brâncuși” la ediția din acest an a Târgului de Turism al României ridică la rang de artă produsul promovat, oferind vizibilitate prin toate cele patru laturi ale sale. Sistemul este special creat pentru evenimente și activități de brand în cadrul târgurilor de specialitate sau în alte locații cu trafic mare de vizitatori.

    Totodată, Târgul de Turism al României a dorit să stimuleze incomingul şi turismul intern, iar reprezentanţi ai oraşelor Băile Felix, Botoşani, Braşov, Constanţa, Dorohoi, Mangalia, Piatra Neamţ, Piteşti, Suceava, Târgu-Jiu şi Techirghiol, precum şi din comunele Dobrosloveni, Molivisu, Tupilaţi şi Turia au completat oferta de călătorii cu atracţii locale mai mult sau mai puţin cunoscute.

    Pe de altă parte, la ediţia de toamnă a târgului au fost la mare căutare ofertele pentru Crăciun 2019 şi Revelion 2020, atât în ţară, cât şi în Europa. Astfel, au existat oferte pentru Austria, Elveţia şi Bulgaria, alături de promoţii early-booking pentru Paşte 2020, respectiv destinaţii de vară cum ar fi Grecia, Turcia, Spania, Bulgaria şi litoralul românesc, ofertele pentru turismul medical şi de wellness, dar şi pentru turismul religios.

    Romexpo anunţă că pregăteşte deja ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, programat în perioada 20 – 23 februarie 2020, în Pavilioanele B1 şi B2 din Centrul Expoziţional. Târgul se va desfăşura concomitent cu Romhotel – expoziţia internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante.

    Târgul de Turism al României este organizat, de două ori pe an, de Romexpo, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: