spot_img
24.8 C
Târgu Jiu
marți, aprilie 16, 2024
Altele
    AcasăSocialŞi-au găsit dreptatea la OPC! Vezi ce au avut de reclamat gorjenii!

    Şi-au găsit dreptatea la OPC! Vezi ce au avut de reclamat gorjenii!

    10 consumatori şi-au găsit dreptatea la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC), unde au depus mai multe plângeri luna trecută. În 10 din 14 cazuri, soluţiile date au fost favorabile pentru consumatorii, nemulţumiţi în general de încălcarea drepturilor privind creditările bancare sau rezervări pe mijloacele de transport în comun.

    Produsele nealimentare au făcut cu precădere obiectul plângerilor pe care comisarii de la CJPC le-au avut de analizat şi soluţionat. Nu de puţine ori, gorjenii s-au confruntat cu situaţii în care au primit produse comandate on-line, dar neconforme comenzii sau au avut de făcut plăţi la bancă, suplimentar contractului încheiat iniţial. „În luna iulie, la sediul nostru au ajuns 14 reclamaţii de la consumatorii care au atras atenţia asupra încălcării anumitor drepturi. Achiziţionarea de produse on-line, fără a fi conforme comenzilor efectuate este unul din aspectele semnalate, dar în plângeri s-a regăsit şi efectuarea de plăţi suplimentare la bănci, deşi nu erau stipulate în contractul iniţial de creditare. Au fost soluţionate favorabil 10 reclamaţii, restul de patru fiind în curs de rezolvare”, a precizat şefa CJPC Gorj, Daniela Michi. În plus, printre nemulţumirile care i-au adus pe consumatori la sediul instituţiei, s-a numărat şi nerespectarea rezervărilor făcute la mijloacele de transport în comun, fie telefonic, fie pe internet. Au fost dispuse măsuri de aducere la conformitate a produselor şi serviciilor reclamate, remedierea neajunsurilor fiind o prioritate pentru instituţie.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: