spot_img
10.9 C
Târgu Jiu
joi, aprilie 25, 2024
Altele
    AcasăSocialTelefonul cetăţeanului, apelat de mii de târgujieni

    Telefonul cetăţeanului, apelat de mii de târgujieni

    Sesizările cetăţenilor cu privire la problemele cu care s-au confruntat, în prima parte a anului, în municipiul Târgu-Jiu sunt de ordinul miilor, după cum declară reprezentanţii municipalităţii. Majoritatea sesizărilor şi propunerilor vizează Serviciul de Gospodărire Comunală, mai precis disfuncţionalităţile apărute la iluminatul public, becuri arse (202) în diverse zone ale oraşului, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului (168).

    Problemele cu care s-au confruntat cetăţenii municipiului Târgu-Jiu, în prima parte a anului, sunt multiple, dar cele mai multe vizează Serviciul de Gospodărire Comunală. Şeful Centrului pentru Informarea Cetăţenilor, din cadrul Primăriei Târgu-Jiu, Viorel Munteanu, a declarat ieri că la „Telefonul Cetăţeanului” 984 au fost înregistrate în semestrul I un număr de 1.602 propuneri şi sesizări. „Centrul pentru Informarea Cetăţenilor răspunde şi de gestionarea sesizărilor adresate la « Telefonul Cetăţeanului » 984, prin preluarea mesajelor şi transmiterea acestora la serviciile de specialitate. La acest telefon au fost înregistrate în semestrul I un număr de 1602 propuneri şi sesizări care privesc: Serviciul Gospodărie Comunală 105; SC Edilitara 691, SC Aparegio 259; Direcţia Tehnică 78; Compartimentul Îndrumare Asociaţii de Proprietari 16; Poliţia Locală 102; SC Romlux 333; Altele 18. Cele mai multe înregistrări sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public, becuri arse (202) în diverse zone ale oraşului care au fost rezolvate în cel mult 24 de ore, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului (168), solicitarea intervenţiei compartimentului de gestionare a câinilor fără stăpân (154), sesizări cu privire la executarea unor lucrări de construire fără autorizaţiile necesare (12), lipsa capacelor de la gurile de canal (15), montare banci(11), leagăne, coşuri de gunoi şi bănci rupte(13), indicatoare de circulaţie lipsă sau căzute (16), solicitări pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor şi a gardului viu (62), disconfort din cauza muzicii de la terase şi restaurante (11), asfaltare şi plombarea gropilor din carosabil (25), intervenţia utilajelor de deszăpezire pe străzile din municipiu, ridicarea zăpezii de pe trotuare (267), diverse (amenajare parcări, maşini abandonate sau parcate în locuri nepermise, etc.)”, a spus Viorel Munteanu. Reprezentanţii primăriei au asigurat că toate solicitările au fost soluţionate la timp, astfel încât cetăţenii municipiului să nu aibă de suferit.

    Te-ar mai putea interesa

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: