spot_img
16.3 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 26, 2024
Altele
    AcasăActualitateColegiul Național ”Tudor Vladimirescu ”într-o abordare Erasmus + a fenomenului de bullying...

    Colegiul Național ”Tudor Vladimirescu ”într-o abordare Erasmus + a fenomenului de bullying cu ajutorul roboticii

    Colegiul Național ”Tudor Vladimirescu” a fost reprezentat de doamnele profesoare Teodora Dragotă și Gabriela Nodea, în perioada 1-6 noiembrie 2021, la prima activiate de mobilitate LLT a proiectului Erasmus+ ”Robotics as a tool to prevent bullying” nr.ref.2020-1-SE01-KA229-077805_2, în instituția parteneră Kuressaare Gümnaasium, regiunea Saaarema, Estonia, aflată pe o frumoasă insulă în care soarele răsare de după zidurile castelului Kuressaare și se reflectă în apele Mării Baltice.
    Activitățile au cuprins prezentări ale școlilor partenere și ale practicilor pe care acestea le folosesc în prevenirea și stăpânirea fenomenului de bullying:
    – Agrupamento de Escolas da Batalha (Portugalia)
    – Kuressaare Gümnaasium (Estonia)
    – Colegiul Național ”Tudor Vladimirescu” (România)
    – Storåskolan (Suedia)
    – OSNOVNA SOLA BREG (Slovenia)
    – Manisa Fen Lisesi (Turcia)
    Pentru Colegiul Național ”Tudor Vladimirescu” a fost prezentată activitatea școlară și extrașcolară, precum și activitatea derulată în cadrul proiectului. A fost evidențiată principala realizare a proiectului de până acum: dispozitivul cu recunoastere vocală: ”Blink-blink Bully” (Psiholog de buzunar) creat de elevul Vlad Alexandru Pătrulescu (clasa a XI-a A), care stabilește pe baza unui chestionar profilul de posibil agresat sau agresor al celui chestionat. Acest dispozitiv, premiat în cadrul proiectului, a fost prezentat și la „Târgul Regional de Științe și Tehnologie Code Kids FEST (R)EVOLUȚIE 2021”.
    Materialele realizate în cadrul proiectului de către echipele celor șase țări partenere pot accesate pe website-ul proiectului: https://os-breg.si/ratab/.

    “Activitatea a însemnat și jocuri de rol despre tipurile de bullying: fizic, cyber și verbal,dar și o frumoasă și plină de exemple de urmat incursiune în sistemul de învățământ estonian.
    Am remarcat că elevii nu purtau mască la școală, dar acest lucru se întâmpla și pentru că se testau (singuri, urmărind indicațiile dintr-un filmuleț, asistați de profesori) de trei ori pe săptămână.
    Sunt impresionante atât deschiderea spre activități practice, foarte multe dintre ele desfășurându-se în aer liber, cât și faptul că școala este văzută ca un loc unde elevii și profesorii sunt sprijiniți în a desfășura activități într-un spațiu cât mai prietenos, apropiat de cel de acasă” au transmis oficialii Colegiului.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: