Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a anunţat organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de preşedinte-director general al Casei Județene de Asigurări de Sănătate Gorj. Concursul se desfăşoară la nivelul tuturor caselor de asigurări de sănătate din ţară.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecţionare/ specializări/competenţe/master/doctorat; vechime în specialitate – minimum 7 ani precum şi activitate desfăşurată în funcţii de conducere de minimum 5 ani.
Candidaţii vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă, dar şi planul de management din care să rezulte abilităţile lor manageriale, adaptate obiectivelor şi indicatorilor de performanţă pentru postul de preşedinte-director general în sistemul asigurărilor sociale de sănătate. Termenul-limită de depunere a dosarelor (la cabinetul președintelui CNAS) este de 19 februarie, iar termenul-limită pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele selecției dosarelor de concurs este 25 februarie. Proba scrisă a examenului are loc pe 2 martie, la sediul C.N.A.S., iar interviul se va desfăşura în maxim 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. În prezent, instituţia este condusă de Daniel Bondoc.