Acasa / Actualitate / Consiliul Județean Gorj angajează! Vezi ce condiții se impun

Consiliul Județean Gorj angajează! Vezi ce condiții se impun

Consiliul Județean Gorj organizează concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, gradul profesional principal la Serviciul investiţii publice, Direcţia tehnică, investiţii, infrastructură drumuri publice şi transport public judeţean din Aparatul de Specialitate al Consiliului Judeţean Gorj.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: candidaţii să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă – inginerie civilă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor: 02 mai 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor; 14 mai 2018, ora 10:30: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Gorj, din Municipiul Târgu-Jiu, str. Victoriei, nr. 2-4, et. 2, camera 241, telefon 0372531241, adresă de e-mail [email protected]

Scrie un commentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*