spot_img
8 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 27, 2024
Altele
    AcasăActualitateLucrările pe DN66 Rovinari-Bumbeşti-Jiu, gata în 2012

    Lucrările pe DN66 Rovinari-Bumbeşti-Jiu, gata în 2012

    Dacă până acum lucrările pe DN 66 Rovinari-Bumbeşti-Jiu au stagnat, fie din cauza expirării autorizaţiei de construire, fie din cauza lipsei fondurilor, firma din Ungaria Vegyepszer ZRT a subcontractat mai multe societăţi de profil, din judeţ şi nu numai, pentru a urgenta lucrările de modernizare. Preşedintele Consiliului Judeţean Gorj i-a cerut reprezentantului Vegyepszer ZRT să dea dovadă de transparenţă, pe parcursul lucrărilor.
    Deşi lucrările de modernizare a Drumului Naţional 66 Rovinari-Bumbeşti-Jiu trebuiau finalizate în septembrie 2009, societatea maghiară Vegyepszer ZRT, care a câştigat licitaţia organizată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, abia acum pare hotărâtă să execute lucrările. Lucian Dascălu, reprezentantul societăţii, a dat asigurări la Târgu-Jiu, că de la toamnă pe acest drum plin de gropi acum, se va circula în condiţii normale, pentru că muncitorii vor turna primul strat de asfalt. Abia la sfârşitul anului 2012 vor fi finalizate lucrările pe tronsonul Rovinari- Bumbeşti-Jiu, a mai anunţat Lucian Dascălu. „Dacă lucrurile merg în acest ritm, vă asigurăm că până al sfârşitul anului vor circula pe un drum neted. Vom intra în posesia autorizaţiilor în maxim 10 zile şi cu sprijinul autorităţilor locale vom reuşi să ducem mai departe această investiţie, care ştim cu toţii că este un calvar pentru toţi participanţii la trafic. Până la sfârşitul lunii septembrie 2012, acest drum va fi finalizat în totalitate”, a explicat Lucian Dascălu.

    Tronsonul Rovinari- Bumbeşti-Jiu, modernizat şi cu firme din Gorj

    Pentru executarea a 5% din volumul lucrărilor, ungurii constructori au încasat aproape trei milioane de euro, valoarea întregii investiţii fiind de aproape 26 de milioane de euro. Dacă până acum lucrările pe DN 66 Rovinari-Bumbeşti-Jiu au stagnat, fie din cauza expirării autorizaţiei de construire, fie din cauza lipsei fondurilor, firma din Ungaria Vegyepszer ZRT a subcontractat mai multe societăţi de profil, din judeţ şi nu numai, pentru a urgenta lucrările de modernizare. Una dintre acestea este Secol România SRL, cea care a reabilitat DN67 Târgu-Jiu- Râmnicu-Vâlcea, a mai completat Lucian Dascălu. „Având în vedere că este un volum foarte mare de lucrări, şi cu siguranţă noi nu putem să le realizăm atât de repede, sunt societăţi din zonă care pot furniza betoane cât şi agregate de balastiere de la care putem subcontracta şi anumite categorii de lucrări cum ar fi accese în gospodării, poduri, podeţe. Avem câteva firme cu care am luat legătura. Unul dintre principalul nostru furnizor va fi Secol, care are o bună organizare şi ne vor furniza atât agregate de balastieră cât şi de carieră. Probabil vom avea nevoie şi de alte surse. Cu firma Succes ducem tratative să luăm agregate de carieră, pentru că are toate autorizaţiile şi toate certificările pentru a ne furniza aceste materiale. Acestea nu pot fi luate de oriunde, ci de la firme certificate”, a conchis reprezentantul Vegyepszer ZRT din Ungaria. Reprezentanţii firmei constructoare s-au întâlnit la Prefectura Gorj cu şeful Inspecţiei de Stat în Construcţii, cu Ion Călinoiu, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, cu inspectorul guvernamental pe probleme de infrastructură, Victor Banţa, dar şi cu actuala conducere a Secţiei de Drumuri Naţionale Gorj. Ion Călinoiu i-a cerut reprezentantului Vegyepszer ZRT să dea dovadă de transparenţă pe parcursul lucrărilor şi chiar să-l informeze privind stadiul lucrărilor.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: