spot_img
16.3 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 26, 2024
Altele
    AcasăActualitatePromoţii încheiate, clienţi nemulţumiţi

    Promoţii încheiate, clienţi nemulţumiţi

    O parte din gorjeni s-au bucurat de diferite oferte în perioada sărbătorilor şi acum vor să renunţe la achiziţii. Cel mai rău este că multe dintre persoanele aflate în această situaţie au semnat chiar şi contract cu diferite firme de telefonie mobilă, dar şi cu alţi operatori economici. Încercând să scape de acestea au mers chiar şi la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, însă nu au rezolvat mare lucru.

    Potrivit Mihaelei Răducan, şefa Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, în această perioadă au fost primite foarte multe reclamaţii de la clienţi care se declară nemulţumiţi de anumite achiziţii. Cercetând cazurile, nu mică i-a fost mirarea să vadă că, de fapt, aceste persoane încearcă să scape de o serie de contracte pe care le-au semnat de bună voie pentru a beneficia de anumite oferte. Odată finalizate perioadele cu ofertă, consumatorii au dorit şi încetarea contractului. „Este vorba despre clienţi care, în special în perioada sărbătorilor, au beneficiat de diferite oferte promoţionale. Spre exemplu, pentru un anumit de abonament într-o reţea de telefonie mobilă, au primit fie un telefon fie mai multe mesaje sau minute gratuite. După o perioadă, o lună sau două de la semnarea contractului, aceştia vor deja să renunţe la el, spunând că vor da înapoi telefonul sau că, pur şi simplu, nu mai vor acest contract. Vin la noi să ceară rezilierea după ce, mai întâi, au mers şi la operatorii economici”, a încercat şefa CJPC Gorj să explice situaţia.

    Clienţii trebuie să achite contravaloarea

    Clienţilor li s-a explicat clar că orice beneficii oferite cadou în urma unei promoţii, în plus faţă de ce presupune pachetul de bază al contractului, trebuie plătite înapoi. Astfel, dacă ai primit un telefon cadou, nu îl poţi duce după o lună înapoi la magazin de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. „Contractele pot fi reziliate, dar numai dacă aceşti clienţi plătesc respectivele telefoane, sau contravaloarea minutelor gratuite sau a celorlalte beneficii primite”, a mai declarat Mihaela Răducan. Astfel de reclamaţii au venit şi în legătură cu pachete de televiziune prin cablu care, după perioada de promoţie, nu mai sunt pe placul clienţilor. Din păcate pentru ei, nici situaţia acestora nu a putut fi rezolvată în sensul în care şi-ar fi dorit, un contract semnat de ambele părţi trebuind să fie respectat.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: