spot_img
10.5 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 27, 2024
Altele
    AcasăActualitateReabilitarea lui DN 66 rămâne un vis!

    Reabilitarea lui DN 66 rămâne un vis!

    „Nu sunt deloc mulţumit de cum se lucrează pe DN 66!” Declaraţia aparţine prefectului de Gorj, Alin Văcaru, care a dat asigurări că va reîncepe inspecţiile pe tronsonul Rovinari- Bumbeşti Jiu pentru a vedea stadiul lucrărilor. Nemulţumiţi sunt şi şoferii care privesc la aceeaşi stare jalnică a unui drum de care se îndoiesc că va fi gata vreodată.

    Între DN 66 Rovinari- Bumbeşti Jiu, aşa cum ar trebui el să arate şi cum este el în realitate există încă o diferenţă ca de la cer la pământ. O arată zilnic, un drum făcut cu maşina între cele două localităţi şi ale cărui neajunsuri au ajuns să fie învăţate pe de rost de şoferii care-l tranzitează. Nu mai vorbim de minutele bune pe care zilnic şoferii le pierd, pentru că se circulă pe un singur sens de mers şi sunt nevoiţi, la intrare în Rovinari, să aştepte schimbarea semaforului. „Eu fac, de regula, Rovinari- Târgu-Jiu şi vă spun că pierd 10 minute pe puţin cu statul la semafor. Am văzut muncitori, nu spun nu, problema ce fac acei muncitori, că mai mult stau. Am şi numărat o dată şi acolo unde unul muncea, opt stăteau”, a declarat un şofer. „Nu cred să îl mai vad vreodată terminat. Stau la semafor, că nu am ce face, se pierde timp care l-am folosi altfel. La anul să fie gata?!”

    Altul a spus că poate ar trebui să fie supravegheaţi muncitorii mai bine 24 de ore din 24, ceva trebuie făcut pentru că în ritmul ăsta şi partea reparată a drumului se strică până sunt lucrările gata. „De foarte mulţi ani am rămas în paragină. Se lucrează puţin, se ia comisionul şi se pleacă. Autorităţile trebuie să ia măsuri mai eficiente, nu ştiu, dar cert e că noi plătim rovinietă, plătim service, noi ne nenorocim maşinile”, a declarat un alt şofer. Până şi un şofer italian, aflat în tranzit, a spus scurt şi la obiect, lămurind o dilemă „De ce în alte state europene ritmul de lucru este mai alert?” Şoferul a răspuns că „dacă luăm în discuţie Italia, este la fel, se lucrează la fel ca în România la drumuri. Germania în schimb, este altceva. Acolo se lucrează şi noaptea, se lucrează mai mult”, a conchis şoferul intervievat de echipa Acces Tv.

    Prefectul de Gorj: „Voi face demersuri până la Minister”

    Prefectul judeţului Gorj, Alin Văcaru, este la rându-i nemulţumit, atâta timp cât spune că nu este respectat graficul lucrărilor, aşa cum ar trebui şi vrea să vadă ce se întâmplă. „Am inspectat şi nu am fost mulţumit, chiar astăzi îmi propusesem să merg după şedinţa de dialog social, să văd dacă dumnealor au înţeles ceva din şedinţa avută împreună cu Consiliul Judeţean şi constructorii. Dacă au înţeles ceva din ce le-am spus atunci, dacă nu, voi ajunge până la Minister să se ia o decizie cu aceşti constructori, pentru că nu îşi fac treaba. Sper ca la următoarea inspecţie, astăzi, să găsesc altceva”, a declarat Alin Văcaru, prefectul judeţului Gorj. Pentru că lucrările care ar trebui finalizate anul acesta avansează în pas de melc, astuparea craterelor se aseamănă tot mai mult cu o misiune imposibilă. Este concluzia la care zilnic, ajung tot mai mulţi şoferi. Şi mai grav este, culmea, că unde-s mulţi muncitori, puterea, adică eficienţa este invers proporţională. De ce? Pentru că din doi muncitori, unul întotdeauna stă.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: