spot_img
17.5 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 26, 2024
Altele
    AcasăActualitateZeci de reclamaţii la OPC

    Zeci de reclamaţii la OPC

    Nu trece lună ca la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Gorj să nu ajungă reclamaţii depuse de gorjeni. Nu mai puţin de 53 de plângeri au luat drumul instituţiei luna aceasta, iar întemeiate s-au dovedit mai mult de jumătate. Nu au lipsit însă nici situaţiile în care soluţiile nu au fost de partea consumatorilor.

    Comisarii s-au confruntat însă şi cu situaţii în care plângerile adresate nu fac obiectul instituţiei sau nu pot fi soluţionate favorabil. În medie, lunar pe masa comisarilor se strâng aproximativ 50-70 de reclamaţii. Cifra se menţine şi în luna februarie, când pe masa celor de la CJPC au ajuns 53 de reclamaţii, preponderent legate de produse electrocasnice, dar şi telefoane mobile. Printre motivele de nemulţumire s-au numărat defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie, dar şi refuzul nejustificat al operatorului economic de reziliere a contractului. Reprezentanţii instituţiei precizează că soluţiile favorabile date la cele 53 de reclamaţii sunt în procent de 58%, adică au fost întemeiate. „20 % din reclamaţii au fost redirecţionate în vederea soluţionării de către instituţiile abilitate iar alte 11 % au fost neîntemeiate, restul fiind nesoluţionabile”, a declarat Daniela Michi, comisar şef adjunct CJPC Gorj. Acolo unde este cazul, o dată cu soluţia favorabilă, vine şi despăgubirea materială sau returnarea produsului. Luna februarie, CJPC a dispus acordarea de despăgubiri în valoare totală de 2.188 lei, dar şi măsuri de remediere a deficienţelor fără costuri suplimentare pentru consumatori, reparare sau înlocuire a produselor.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: