spot_img
8 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 27, 2024
Altele
    AcasăSocialNumărul reclamaţiilor, în scădere

    Numărul reclamaţiilor, în scădere

    Consumatorii gorjeni îşi cunosc drepturile. Dovadă stă faptul că atunci când sunt nemulţumiţi de serviciile operatorilor economici, iau drumul instituţiei abilitate să le rezolve plângerile. De la începutul anului la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj au ajuns 23 de reclamaţii din care 14 au fost soluţionate favorabil. Cele mai multe nemulţumiri sunt legate de furnizarea serviciilor de telecomunicaţii.

    Deşi în scădere faţă de luna ianuarie 2011, când numărul reclamaţiilor a fost dublu, cele 24 de plângeri venite de la consumatorii gorjeni de la începutul anului, nu ocolesc prestatorii de internet, televiziune prin cablu sau telefonie fixă. Potrivit reprezentanţilor Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Gorj nu lipsesc nici reclamaţiile legate de servicii financiare, asigurări sau transport persoane. Comisarii CJPC Gorj au avut de rezolvat, în unele cazuri, atât anul trecut cât şi în prezent, problema clauzelor abuzive. „Soluţionarea acestora a depins de obiectul de activitate. În unele cazuri, în special anul trecut, consumatorii reclamau existenţa acestor clauze abuzive în contracte încheiate pe servicii de telecomunicaţii şi servicii bancare. Plângerile dovedite întemeiate, au atras rezolvarea favorabilă pronunţată de instanţa de judecată”, a precizat purtătorul de cuvânt Daniela Michi. Valoarea despăgubirilor a fost de aproape un miliard anul trecut, ceea ce înseamnă că din cele 428 de reclamaţii înregistrate în 2011, în aproape 250 soluţia instanţei a fost în favoarea consumatorului.

    Vezi video

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: